به اشتراک گذاری موقعیت در سرویس جدید Google Maps

کمپانی گوگل در حال بررسی برخی تست های داخلی بر روی Google Maps است و این کمپانی در صدد است تا امکانات جدیدی از قبیل اشتراک گذاری موقعیت و بسیاری از امکانات جدید را به Google Maps اضافه کند.

به اشتراک گذاری موقعیت در سرویس جدید Google Maps

به گزارش کلیک ، براساس برخی اطلاعات درز کرده گوگل در حال بررسی برخی تغییرات در Google Maps است که از این پس کاربران بتوانند به راحتی لوکیشن یا مختصات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. علاوه بر این موضوع قابلیت های دیگری نیز قرار است به Google Maps اضافه شود که این قابلیت های جدید این امکان را برای کاربر فراهم می سازد که لیستی از دوستان خود تهیه کند و دوستان قدیمی خود را حذف کند و دوستان جدید را به لیست خود اضافه کند و لوکیشن خود را برای عده ای خاص از دوستان خود به اشتراک بگذارد.

امکانات جدید Google Maps

قابلیت دیگری که قرار است به Google Map اضافه شده است این قابلیت است که این نرم افزار به کاربر کمک می کند تا برای رسیدن به مقصد مسیر راحت تر و سریع تری را انتخاب کند و گوگل با به راه اندازی سیستمی تنها با جواب بله و خیر کاربر کار خود را انجام می دهد و دیگر نیازی نیست کاربر صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کند. این موضوع باعث سریع تر شدن عملکرد Google Map می شود.

باید توجه کرد که این امکانات در مرحله آزمایش قرار دارد و ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود و حتی ممکن است قسمت هایی از این امکانات نیز حذف شود.

امکانات جدید Google Maps

ارسال نظر