ایجاد تاخیر در دریافت ایمیل با Snooze گوگل

اکنون کاربران گوگل روش ساده ای در اختیار دارند که می توانند پیام ها را به آخر هفته موکول کنند.

ایجاد تاخیر در دریافت ایمیل با Snooze گوگل

به گزارش کلیک، گوگل به کاربران ایمیل خود روش های جدیدی ارائه می کند، به طوری که نیاز نیست آنها بلافاصله به ایمیل خود رجوع کنند.
این شرکت در روز جمعه اعلام کرد که کاربران ایمیل گوگل (Gmail) به زودی دو گزینه جدید با نام تعویق (snooze) دریافت می کنند به طوری که ایمیل ها را تا یک زمان تعیین شده به خارج از صندوق ورودی آنها انتقال می دهد. افراد قادر خواهند بود در روزهای بعد یا در آخر هفته دوباره ایمیل ها را بازیابی کنند؛ لازم به ذکر است گوگل این دو گزینه را به درخواست کاربران ارائه کرده است.

این ویژگی ها به موارد دیگر اضافه می شوند، مانند قابلیت برگرداندن پیام در یک زمان دیگر از روز یا هفته بعد یا در یک زمان نامشخص در آینده. ( این گزینه آخر ممکن است عجیب به نظر برسد اما می تواند برای ایمیل هایی که جالب هستند ولی نیازمند توجه فوری نیستند مفید باشد، مانند یک ایمیل از دوستی که یک مقاله را با شما به اشتراک گذاشته است.)
همچنین کاربران می توانند Inbox را با تاریخ و زمان مورد پسند خود برای آخر هفته تنظیم کنند، یا می توانند دریافت پیام ها را به یک زمانی تنظیم کنند که می توانند به مسائلی که در طی کار هفتگی عجله ای نیستند، بپردازند.
قابلیت تعویق توسط Mailbox معروف شد، نرم افزاری که Dropbox در سال 2013 خریداری کرد و اخیراً تعطیل شده است. کارایی آن به طور موقت راه را برای نرم افزارهای دیگر ایمیل مانند Inbox و Microsoft Outlook هموار کرد. توانایی تعویق ایمیل ها برای افرادی مفید است که تمایل دارند از صندوق ورودی خود به عنوان یک لیست کارهای ضروری استفاده کنند، چیزی که ابزار نوسازی شده گوگل آن را تشویق می کند.
تعویق های جدید در هفته پیش رو ارائه خواهند شد، همچنین به همراه یک نگاه کلی جدید به ویژگی تعویق که گوگل در این بروز رسانی معرفی خواهد کرد.

منبع:technews

ارسال نظر