در نسخه وب اپلیکیشن Google Duo تماس ویدئویی گروهی بگیرید

رسانه کلیک - گوگل در ماه مارس محدودیت تماس ویدئویی گروهی در اپلیکیشن Google Duo را از هشت به دوازده نفر در یک تماس افزایش داد. اکنون گوگل اعلام کرد که به کاربران Duo امکان برقراری تماس گروهی روی وب را می‌دهد. پیش نمایش این ویژگی در مرورگر کروم وجود دارد.

در نسخه وب اپلیکیشن Google Duo تماس ویدئویی گروهی بگیرید

پشتیبانی از تماس های گروهی در کروم از هفته‌های آینده به همراه طرح جدیدی راه‌اندازی شده و به کاربران امکان می‌دهد تا همزمان افراد بیشتری را ببینند. همچنین امکان دعوت افراد به تماس گروهی از طریق با ایجاد یک لینک آسان‌تر خواهد شد.

علاوه بر این، گوگل یک سری فیلتر را ایجاد کرده که کاربران می‌توانند در مواقع گفت‌وگوهای خانوادگی از آن استفاده کنند. همچنین می‌توانید دکمه‌های بی صدا و پایان تماس را از روی صفحه نمایش مخفی کنید تا در هنگام تماس ویدئویی از لمس تصادفی آن‌ها جلوگیری کنید. برای استفاده از حالت خانوادگی باید با حساب Google خود وارد اپلیکیشن شوید.

این ماسک‌ها و فیلترها که جزئی از Family Mode است؛ این ویژگی در در تماس‌های خصوصی یا گروهی برای کاربران هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس است که هفته آینده و همزمان با روز جهانی مادر راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال نظر