عرضه قاب چوبی زیبا برای آیفون ۷

Grovemade یک طراح پیشرو در ساخت لوازم چوبی و چرم دست ساز است که به تازگی پس از معرفی آیفون۷ یک مجموعه جدید برای آن معرفی کرده است.

عرضه قاب چوبی زیبا برای آیفون ۷

به گزارش کلیک، هر یک از طرح‌های این شرکت به صورت دستی ساخته می‌شوند و با دست سمباده می‌خورند. گرومید برای آیفون۷ حدود ۴ مورد طرح مختلف ارائه کرده است که در ادامه بیشتر به آن ها می‌پردازیم.

طرح کیف پول

۱۲

طرح کیف پول تاشو متشکل از یک قاب چوبی است که گوشی در درون آن قرار می گیرد و پشت و لبه آن با چرم کار شده است. در قسمت لبه حداقل دو کارت را می توان به صورت عمودی قرار داد. قیمت این طرح برای فروش، ۱۲۹ دلار برای آیفون۷ و ۱۳۹ دلار برای آیفون۷ پلاس در نظر گرفته شده است.

طرح چرم و چوب

۲

طرح چرم و چوب از یک طراحی دو قسمتی، متشکل از چرم گیاهی و محافظ چوبی کناره شده است که به صورت ترکیبی در درون یکدیگر کار شده اند.

۳

گرومید طرح چرم و چوب را برای آیفون۷ حدود ۱۰۹ دلار و برای آیفون۷ پلاس ۱۱۹ دلار اعلام کرده است. علاوه بر این، این طرح برای گوشی های آیفون۶، آیفون۶ اس ، آیفون۶ پلاس و آیفون۶ اس پلاس هم در دسترس است.

طرح چوب آیفون

۵

این طرح دست ساز برای آیفون۷ و آیفون۷ پلاس دارای یک طراحی منحصر به فرد ۲ تکه می‌اشد که با اندازه باریک‌ترین چوب ممکن ساخته شده استُ به گونه‌ای که هنگام کار با آن احساس نمی کنید یک محافظ چوبی بر روی گوشی‌تان قرار دارد. علاوه بر این، یک تکه چسب مانند در قاب پشتی قرار داده شده تا کار را با گوشی راحت‌تر کند.

۴

طرح چوب آیفون با قیمت ۹۹ دلار برای آیفون۷ و ۱۰۹ دلار برای آیفون۷ پلاس عرضه می‌شود. هم چنین این طرح برای گوشی های آیفون۶، آیفون۶ اس ، آیفون۶ پلاس و آیفون۶ اس پلاس هم در دسترس است.

طرح چوبی ضربه گیر

۷

این طرح که از یک طراحی یک پارچه بهره می‌برد، اولین قاب تمام چوبی صنعت محافظ‌های گوشی به شمار می‌آید. چوب به کار رفته در این مدل از مقاوم‌ترین درختان تهیه شده است. علاوه بر این، طراحی این قاب به گونه انجام شده است که به تمام دکمه‌ها و پورت‌ها به راحتی دسترسی داشت.

۶

این طرح برای آیفون۷ حدود ۵۹ دلار و برای آیفون۷ پلاس ۶۹ دلار در نظر گرفته شده است. این طرح برای گوشی‌های آیفون۶، آیفون۶ اس ، آیفون۶ پلاس و آیفون۶ اس پلاس هم در دسترس است.

ارسال نظر