هکرها قصد دارند برای مقابله با ترامپ اقداماتی انجام دهند

گروه هکری Anonymous آخرین حملاتش را بر ضد دونالد ترامپ - نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا - به دلیل اظهار نظرش در مورد مسلمانان هدایت می کند اگر چه ترامپ برای آن ها هدف دشواری برای ضربه زدن خواهد بود.

هکرها قصد دارند برای مقابله با ترامپ اقداماتی انجام دهند

آیا دونالد ترامپ یک اژدهای در حال بیدار شدن است؟ گروه هکری پارتیزانی Anonymous - که به خاطر هک کردن صفحات داعش ، کلیسای Westboro Baptist و مرکز بزرگ زیست فناوری Monsanto شناخته شده است - در روز جمعه گفت: قصد حمله سایبری به دونالد ترامپ مدعی جمهوری خواه رئیس جمهوری آمریکا را دارد." مدت کوتاهی پس از این اعلامیه سایت برج سازی کاندیدای نیویورکی ریاست جمهوری، دونالد ترامپ از دسترس خارج شد.

به گزارش کلیک،یکی از اعضای Anonymous در ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده است گفته است: " آن ها ترامپ را هدف قرارداده اند چرا که او ممنوعیت ورود مسلمانان به آن کشور را مطرح کرده است، سیاست جدیدی که موجی از سرزنش ها و اعتراضات را در این هفته به دنبال داشت."

اظهارات ترامپ و سیاست های جدید موجی از خشونت را به پست وبلاگ ها و محتواهای مجازی القا کرده است و آن را به خوراک معمول سیاست بازان آمریکایی تبدیل کرده است و این در حالی است که اکنون گروه Anonymous سرنیزه حملات عمومی اش را به سمت یک مدعی ریاست جمهوری گردانده است.

دفتر انتخاباتی ترامپ هیچ پاسخی به پیغام تلفنی و ایمیل ما جهت دریافت نظر نداد. شرکت امنیتی CloudFare که مسئولیت سایت برج سازی ترامپ را بر عهده دارد استفاده تبلیغاتی ترامپ از این وب سایت برای ریاست جمهوریش را رد کرد. این سایت بعد از حدود یک ساعت از دسترس خارج بودن دوباره فعال شد.

اگر گزارش موفقیت گروه Anonymous درست باشد نتیجتاً ترامپ به لیست اولویت های حملات این گروه اضافه شده است. Anonymous همچنین کمپینی را بر علیه گروه داعش - که مسئولیت حادثه تروریستی اخیر پاریس را بر عهده گرفته - راه اندازی کرده است. تا به حال Anonymous مسئولیت مسدود کردن تعداد زیادی از اکانت های توییتر داعش و از بین بردن صفحات تبلیغاتی آنلاین آن ها را بر عهده گرفته است.

به طور کلی سنجیدن قدرت ضربات گروه Anonymous در حملاتش مشکل است. داعش هنوز هم در فضای مجازی با اکانت های توییتریش حضور موثری دارد. همچنین شرکت های دیگری که سعی بر از بین بردن فعالیت تروریست ها در فضای مجازی دارند آن را کاری بس چالش بر انگیز یافته اند.

ترامپ هم مانند داعش به استفاده از فضای مجازی برای نیل به اهدافش ارزش زیادی قائل است و ما باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا Anonymous تاثیر ماندگاری روی آن دو دارد یا نه.

منبع: cnet.com

ارسال نظر