Halo 3 بر روی رایانه شخصی عرضه خواهد شد

به تازگی کمپانی AMD در مراسم رونمایی از کارت گرافیک های جدید خود، از انتشار نسخه رایانه شخصی بازی Halo 3 خبر داد. در طول این مراسم، شرکت ای ام دی برای نمایش قدرت و عملکرد کارت گرافیک سری Radeon RX 500، تصاویری از عناوین ویدیویی در حال اجرا بر روی این کارت ها منتشر کرد که در میان آن ها، تصویری از بازی محبوب هیلو ۳ به چشم دیده شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Halo 3 بر روی رایانه شخصی عرضه خواهد شد

در طول این مراسم، شرکت ای ام دی برای نمایش قدرت و عملکرد کارت گرافیک سری Radeon RX 500، تصاویری از عناوین ویدیویی در حال اجرا بر روی این کارت ها منتشر کرد که در میان آن ها، تصویری از بازی محبوب هیلو ۳ به چشم دیده شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بدون شک مجموعه هیلو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین فرانچایزهای دنیای گیم به شمار می رود که پس از انتشار دو نسخه ابتدایی از سری هیلو، این مجموعه جز عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس قرار گرفت. اخیرا کمپانی نامدار ای ام دی در کشور کره، رویدادی را برگزار کرده تا در طول آن از پردازنده های جدید سری R5 رونمایی کند. پس از معرفی رسمی پردازنده های سری R5، این شرکت تصاویری از عناوین ویدیویی پلتفرم پی سی را به تصویر کشید تا قدرت این پردازنده ها را به رخ تماشاگران بکشد. در این میان که شاهد تصاویر بازی های پلتفرم PC بودیم، ناگهان تصویری از بازی Halo 3 Anniversary بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شد که گویا شرکت AMD زودتر از ردموندی ها خبر انتشار بازی هیلو ۳ را با طرفداران این مجموعه به اشتراک گذاشت.

کمپانی مایکروسافت هنوز واکنشی در خصوص این خبر نشان نداده و آن را تایید و یا تکذیب نکرده است. گفتنی است که تا به امروز، گزارشات گوناگونی مبنی بر عرضه نسخه Anniversary بازی Halo 3 بر روی ایکس باکس وان به گوش می رسد. از آن جا که ۱۰ سال از انتشار بازی هیلو ۳ گذشته است، پیش بینی می شود که کمپانی مایکروسافت در طول کنفرانس اختصاصی رویداد E3 سال میلادی جاری، به دلیل ۱۰ ساله شدن بازی Halo 3، از نسخه Anniversary این عنوان رونمایی کند. همان طور که می دانید، این روزها به لطف قابلیت Play Xbox Anywhere، تمامی بازی های کنسول ایکس باکس وان بر روی پلتفرم رایانه شخصی (ویندوز ۱۰) قابل اجرا می باشند. از این رو، در صورتی که ردموندی ها از نسخه Xbox One بازی هیلو ۳ رونمایی کنند، حتما شاهد انتشار نسخه پی سی بازی نیز خواهیم بود.

همچنین در شایعه ای دیگر آورده شده که بزودی بازی Halo Wars Definitive Edition در شبکه بزرگ استیم منتشر خواهد شد. این شایعه توسط کاربر Gamecheat13 به اشتراک گذاشته شده است. این کاربر در گذشته به دلیل انتشار غیرمجاز موسیقی های متن بازی هیلو وارز ۲، در لیست سیاه شبکه ایکس باکس لایو قرار گرفت. وی در کنار انتشار این خبر، تصویری از ارور اتصال بازی Halo Wars Definitive Edition به شبکه استیم به نمایش گذاشت تا به صحت ادعای آن پی ببریم. در حال حاضر، این خبر تنها در حد یک شایعه است و باید منتظر واکنش کمپانی مایکروسافت در این خصوص باشیم. همراه ما باشید....

بازی فوق العاده هیلو ۳ در روز بیست و پنج سپتامبر سال میلادی ۲۰۰۷ (مصادف با ۳ مهر سال ۸۶) به صورت انحصاری به دست دارندگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰ رسید. این عنوان به خوبی توانست نظر منتقدان و بازی بازان جهان را به خود جلب کرد و امتیازات بسیار بالایی را اخذ نمود. حال باید منتظر انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی باشیم تا بار دیگر، خاطرات شیرین بازی این بار با طعم نسل هشتم زنده شود.

شایان به ذکر است جدیدترین نسخه از بازی هیلو تحت عنوان Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۵ (مصادف با ۵ آبان ماه سال ۱۳۹۴) به صورت انحصاری بر روی کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان عرضه شد. البته نسخه دوم بازی هیلو وارز نیز در تاریخ ۲۱ فوریه امسال (مصادف با ۳ اسفند سال ۹۵) بر روی Xbox One منتشر گردید. از آن جا که کمپانی مایکروسافت در مراسم E3 سال گذشته از قابلیت جدید Xbox Play Anywhere رونمایی کرد، این عنوان برای پلتفرم پی سی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ پورت شد. در حال حاضر، بازی Halo Wars 2 با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های ایکس باکس لایو و ویندوز استور به فروش می رسند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با انتشار نسخه پی سی بازی هیلو ۳ چیست؟ به نظر شما، مایکروسافت از نسخه Anniversary بازی هیلو ۳ رونمایی خواهد کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر