Halo 6 در مراسم E3 امسال حضور نخواهد داشت

اگر شما جز طرفداران پر و پا قرص مجموعه هیلو هستید، باید بدانید که بازی ویدیویی Halo 6 در کنفرانس نمایشگاه E3 2017 کمپانی مایکروسافت حضور نخواهد داشت. به تازگی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، خالق مجموعه پرطرفدار هیلو، در بیانیه ای به صورت رسمی اعلام کرد که بازی هیلو ۶ در مراسم E3 سال میلادی جاری به نمایش گذاشته نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Halo 6 در مراسم E3 امسال حضور نخواهد داشت

به تازگی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، خالق مجموعه پرطرفدار هیلو، در بیانیه ای به صورت رسمی اعلام کرد که بازی هیلو ۶ در مراسم E3 سال میلادی جاری به نمایش گذاشته نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، به نزدیک شدن به برگزاری مراسم باشکوه E3 2017، کم کم بحث و جدال در انجمن های معتبر خارجی جدی تر می شوند و نتیجه این مباحث، انتشار شایعه ها و خبرهای رسمی از عناوین ویدیویی جدید است. به تازگی در فروم معتبر ردیت، کاربران زیادی بر روی حضور و یا عدم حضور بازی Halo 6 در مراسم E3 به گفت و گو پرداخته بودند که سرانجام آقای براین جرارد (Brian Jarrard)، رئیس جامعه هیلو، به مباحث کاربران خاتمه داد.

آقای براین جرارد در پاسخ به سوالات رسما اعلام کرد که در نمایشگاه E3 امسال هیچگونه نمایشی از عنوان Halo 6 نخواهیم دید. به عبارت دیگر، در حال حاضر استودیوی ۳۴۳ اینداستریز و کمپانی مایکروسافت قصد رونمایی از این بازی را ندارند. متن بیانیه ایشان به شرح زیر است:

ما برنامه و چیز کوچکی برای E3 سال میلادی جاری ترتیب داده ایم اما هیچ ارتباطی با دنباله مجموعه هیلو ندارد!

این خبر چندان هم دور از انتظار نبود چرا که در گذشته رئیس کل بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت یعنی آقای فیل اسنپسر اعلام کرده بود که طرفداران انتظار رونمایی از نسخه های جدید دو مجموعه هیلو و Gears of War در مراسم E3 سال میلادی ۲۰۱۷ را نداشته باشند. البته پیش از انتشار این بیانیه ها هم می توانست به عدم حضور بازی هیلو ۶ در این رویداد پی برد چرا که جدیدترین اثر ویدیویی استودیوی ۳۴۳ Industries تحت عنوان هیلو وارز ۲ در تاریخ ۲۱ فوریه امسال (مصادف با ۳ اسفند سال ۹۵) بر روی Xbox One و رایانه های شخصی ویندوزی منتشر گردید.

همه ما می دانیم که کمپانی مایکروسافت با همکاری استودیوی ۳۴۳ اینداستریز همچنان به توسعه دنباله پرطرفدار هیلو ادامه خواهد داد. بنابراین، بدون شک در آینده نه چندان دور شاهد رونمایی از بازی Halo 6 خواهیم بود. از طرفی، از آنجا که مجموعه هیلو یکی از پرطرفدارترین فرانچایزهای بازی به حساب می آید، مایکروسافت قطعا در نمایشگاه ها و رویدادهای مطرح و بزرگی به معرفی این بازی خواهد پرداخت. به نظر شما، بازی Halo 6 در چه تاریخی معرفی خواهد شد؟

اگر بازی هیلو ۶ چه در دست توسعه باشد و چه نباشد، بهتر است بدانید آقای دن ایوب (Dan Ayoub)، یکی از اعضای ۳۴۳ اینداستریز، این استودیو را به مقصد بخش واقعیت مجازی کمپانی مایکروسافت ترک کرده است. بر اساس اطلاعات، ترک آقای دن ایوب لطمه ای به ساخت نسخه های بعدی مجموعه Halo وارد نمی کند و ایشان همچنان برای ردموندی ها مشغول به کار می باشد.

بازی بی نظیر Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۵ مصادف با ۵ آبان ماه سال ۱۳۹۴ به صورت انحصاری بر روی کنسول ایکس باکس وان منتشر شد. عملکرد این عنوان ویدیویی رضایت بخش بود و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به خوبی از پس طراحی و توسعه تمامی المان های این مجموعه برآمده بود به طوری که بازخوردهای مثبتی بر سوی طرفداران و منتقدان به گوش می رسید.

کنفرانس کمپانی مایکروسافت در روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۱ ژوئن) و در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران (ساعت ۲:۰۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت آمریکا) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. E3 امسال یکی از مهمترین نمایشگاه دنیای گیم برای ردموندی ها به حساب می آید چرا که این کمپانی از ماه ها انتظار، سرانجام از پروژه ایکس باکس اسکورپیو رسما رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر تنها مشخصات فنی این کنسول قدرتمند ارائه شده که پیش بیبنی می شود شاهد انتشار جزئیات بیشتری از قیمت، ظاهر و... Xbox Scorpio باشیم. مراسم E3 امسال را در کلیک دنبال کنید...

کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه مراسم E3 2017 در رسانه کلیک مراجعه کنید. E3 امسال با کلیک…

دیدگاه شما در خصوص عدم حضور بازی هیلو ۶ در مراسم E3 سال میلادی ۲۰۱۷ چیست؟ آیا عناوین انحصاری دیگر می تواند جای خالی این عنوان ویدیویی پرطرفدار را پر کند؟ کنفرانس شرکت مایکروسافت را چگونه پیش بینی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر