بازی Halo: Infinite همان «هیلو 6» است!

رسانه کلیک - استودیوی بزرگ و پرآوازه «343 اینداستریز» به تازگی رسما اعلام کرد که بازی Halo: Infinite همان Halo 6 است و داستان این عنوان ویدیویی ادامه اتفاقات و حوادث نسخه های پیشین را روایت می کند.

بازی Halo: Infinite همان «هیلو 6» است!

چند سالی است که شرکت مایکروسافت به دنبال عدم استفاده از اعداد در نام گذاری سری پرطرفدار و محبوب Halo است و در صورت مقایسه اسامی بازی های مجموعه هیلو، این موضوع به راحتی در عنوان ویدیویی Halo 5: Guardians به چشم می خورد.

حال با توجه به اینکه شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه E3 سال جاری میلادی به صورت رسمی از نسخه بعدی این مجموعه به نام Halo: Infinite رونمایی کرد، عده ای بر این باورند عنوان «هیلو: اینفینیت» یک نسخه فرعی از سری هیلو به شمار می رود که داستان و اتفاقات آن هیچ ارتباطی با بازی Halo 5: Guardians ندارد. از طرفی، بسیاری از بازیکنان و طرفداران پر و پا قرص سری هیلو به دنبال ادامه داستان بازی Halo 5: Guardians هستند تا با ماجراجویی های بعدی شخصیت دوست داشتنی مستر چیف (Master Chief) همراه شوند.

داستان بازی هیلو: اینفینیت ادامه داستان عنوان ویدیویی هیلو 5 است.

عدم انتشار جزئیات و اطلاعات بیشتر در خصوص بازی هیلو: اینفینیت توسط سازندگان باعث شده تا گمانه زنی های مختلفی در رابطه با بازی به وجود بیاید و با توجه به حدس ها و گمان های گوناگون، حتی برخی از هواداران معتقد هستند که باید منتظر عرضه بازی Halo 6 بمانند تا حوادث و اتفاقات ادامه داستان های قبلی را دنبال کنند.

در همین رابطه، آقای جف استرلینگ (Jeff Easterling)، یکی از اعضا و کارمندان استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries)، ضمن تکذیب شایعه های متعدد، به صورت رسمی تایید کرد که بازی Halo: Infinite همان Halo 6 است و خبری از نسخه فرعی و روایت داستان کاملا جدیدی نیست.

وی خاطرنشان کرد که بازی هیلو: اینفینیت به عنوان پیش درآمدی برای نسخه های قبلی سری هیلو محسوب نمی شود و داستان آن قسمت جدید و بعدی مجموعه هیلو را روایت می کند و آن را می توان دنباله بازی Halo 5: Guardians دانست.

آقای جف استرلینگ در این باره می گوید:

این [بازی Halo: Infinite] همان بازی Halo 6 است. شما باید آن را بازی Halo 6 در نظر بگیرید. تصور نکنید که بازی Halo: Infinite یک پیش درآمدی برای نسخه های کنونی سری هیلو است. این بازی داستان بعدی از مجموعه هیلو را روایت می کند و داستان جدیدی به همراه دارد.

البته، آقای کریس لی (Chris Lee)، مدیر عامل استودیوی 343 اینداستریز، در گذشته رسما اعلام کرده بود که بازی Halo: Infinite دنباله مستقیمی برای عنوان ویدیویی Halo 5: Guardians است. با این وجود، باز هم شایعاتی در خصوص روایت داستان فرعی این بازی به گوش می رسید که آقای جف استرلینگ هم اکنون به تمامی این خبرهای نادرست خاتمه داد.

هیلو: اینفینیت بیشتر از همیشه بر روی شخصیت مستر چیف تمرکز دارد.

به علاوه، کریس لی تایید کرده بود که بازی هیلو: اینفینیت بیشتر از همیشه بر روی شخصیت پرطرفدار مستر چیف تمرکز کرده است. این موضوع برای بازیکنان بسیار حائز اهمیت است چرا که در بازی Halo 5: Guardians شاهد سوییچ و تغییر کاراکتر میان مستر چیف و Agent Locke بودیم و ظاهرا این مورد در تازه ترین نسخه از سری هیلو صادق نیست و داستان بازی حول شخصیت مستر چیف می چرخد.

از آنجا که استودیوی 343 اینداستریز همچنان سکوت را سرلوحه کار خود قرار داده است، انتشار اولین جزئیات در زمینه داستان بازی Halo: Infinite خبر خوبی برای طرفداران و عاشقان مجموعه هیلو برشمرده می شود، اما هنوز هم اطلاعات زیادی از گیم پلی و سایر موارد بازی به اشتراک گذاشته نشده است.

تریلر معرفی عنوان ویدیویی هیلو: اینفینیت در مراسم E3 2018 تنها موتور سازنده گرافیکی بازی، Slipspace، را به نمایش گذاشت و جزئیاتی از این اثر مورد انتظار ارائه نکرد. همچنین، شرکت مایکروسافت تا به این لحظه از نمایش گیم پلی بازی خودداری کرده و هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای عرضه و انتشار این عنوان ویدیویی مشخص نشده است.

در زمینه تاریخ انتشار، شایعه هایی زیادی وجود دارند که به عرضه بازی Halo: Infinite در دو فاز و مرحله اشاره می کنند. بنا بر این گزارش ها، به نظر می رسد ابتدا بخش تک نفره داستانی بازی مهیج هیلو: اینفینیت در سال میلادی 2019 عرضه می شود و پس از گذشت یک سال، سرانجام بازیکنان در سال میلادی 2020 می توانند به تجربه بخش چند نفره آنلاین آن بپردازند. البته، بار دیگر یادآوری می کنیم که این اطلاعات توسط منابع رسمی تایید نشده و بدین خاطر این خبر همچنان در حد یک شایعه باقی می ماند.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Halo: Infinite چیست؟ آیا شما هم به دنبال تجربه ادامه داستان و حوادث عنوان ویدیویی محبوب Halo 5: Guardians هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر