از شخصیت های جدید بازی Halo Wars 2 رونمایی شد

این روزها اطلاعات و تصاویر زیادی از عناوین مختلف ویدیویی به انتشار می رسند و دلیل اصلی این اتفاق نیز، برگزاری مراسم بزرگ San Diego Comic-Con سال میلادی جاری در شهر سان دیگو ایالات متحده آمریکا است. چندی پیش سازندگان و توسعه دهندگان عنوان مورد انتظار Halo Wars 2، شخصیت های جدید این بازی را معرفی کردند و اطلاعات کاملی در خصوص این شخصیت ها در اختیار عموم و طرفداران قرار گرفت. اگر اخبار رویداد باشکوه E3 امسال را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی مایکروسافت در طول کنفرانس خود، از نسخه جدید فرانچایز (مجموعه) محبوب خود یعنی هیلو رونمایی کرد و برای بار دیگر، باعث خوشحالی طرفداران این سری ویدیویی شد. حال کمپانی ۳۴۳ Industries با انتشار تصاویر، ویدیوها و اطلاعات بیشتر از شخصیت ها، گیمرها را برای تجربه این عنوان مورد انتظار، مشتاق تر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

از شخصیت های جدید بازی Halo Wars 2 رونمایی شد

چندی پیش سازندگان و توسعه دهندگان عنوان مورد انتظار Halo Wars 2، شخصیت های جدید این بازی را معرفی کردند و اطلاعات کاملی در خصوص این شخصیت ها در اختیار عموم و طرفداران قرار گرفت. اگر اخبار رویداد باشکوه E3 امسال را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی مایکروسافت در طول کنفرانس خود، از نسخه جدید فرانچایز (مجموعه) محبوب خود یعنی هیلو رونمایی کرد و برای بار دیگر، باعث خوشحالی طرفداران این سری ویدیویی شد. حال کمپانی ۳۴۳ Industries با انتشار تصاویر، ویدیوها و اطلاعات بیشتر از شخصیت ها، گیمرها را برای تجربه این عنوان مورد انتظار، مشتاق تر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، در غرفه بازی هیلو وارز ۲، استودیوی بازی ساز ۳۴۳ Industries با همکاری بخش گیمینگ کمپانی بزرگ مایکروسافت، در مراسم کامیک کان سن دیگو، از شخصیت‌ های جدیدی این بازی ویدیویی رونمایی کرد. این شخصیت ها Isabel، Decimus و Let Volir نام دارند که هر کدام از آن ها، ویژگی ها و قدرت های خاصی جهت مقابله با دشمن دارند که گیمرها در طول بازی می توانند از آن ها استفاده کنند.

شخصیت Isabel به عنوان هوش مصنوعی UNSC می باشد و طبق ادعای سازندگان، این هوش مصنوعی به هیچ عنوان معمولی نیست و می توان آن را هوش مصنوعی هوشمند خطاب کرد. این شخصیت مسئول تامین مواد غذایی برای افراد گروه و مدیریت نیروی ایستگاه تحقیقاتی Ark است و همچنین وظیفه کنترل وضعیت سیستم حیات را دارد. استودیوی ۳۴۳ اینداستیریز ادعا می کند که شخصیت Isabel در انجام محاسبات عملکرد فوق العاده ای دارد و دارای ذهن کاملا خلاقیو مستقلی است.

از سوی دیگر، شخصیت جدیدی که در این مراسم معرفی شد، Decimus نام دارد! شخصیت دسیموس ژنرال رهبر Banished یا همان Atriox است که شخصیت کاملا بی رحم و صدای خوف ناکی دارد. استودیوی ۳۴۳ اینداستیریز در خصوص دسیموس گفته است:

او بی رحم، به شدت خون خوار (تشنه به خون ریزی) و تقریبا دارای قدرت فیزیکی بی نظیری است. این شخصیت همانند یک کابوس و دشمن ترسناک برای تنفگداران نیروی UNSC ( شورای امنیت سازمان ملل تکاوران دریایی ) به حساب می آید که تا به امروز، هرگز چنین دشمنی را ندیده اند.

در نهایت، آخرین شخصیت معرفی شده ناخدا Let 'Volir نام دارد. ناخدا لت وولیر برای تیم و گروه Atriox مشغول به کار است. اگرچه او برای انجام این کار علاقه خاصی ندارد و به این کار، احتیاجی نیز ندارد. تیم Atriox به ناخدا Let 'Volir پیشنهاداتی مبنی بر سوخت گیری کشتی حامل یک بار قدرتمند را می دهد و همچنین دستوراتی در زمینه تعویض اعضا و خدمه کشتی با خدمه های جدید به ناخدا لت وولیر می دهد تا وفاداری و اتحاد میان رهبران Banished همچنان باقی بماند.

https://static3.click.ir/servev2/YjdiNAW1z9k2/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

در خصوص شخصیت لت وولیر، استودیوی ۳۴۳ Industries اعلام کرد:

چنین وظیفه ای برای یک ناخدا اصلا مناسب نیست و ناخدا ول وولیر از این کار خوشنود نمی باشد. متاسفانه او در دوره ای زندگی می کند که جز پیروی از دستورات فرماندهان و گروه Atriox، راه دیگری ندارد و باید برای Atriox و رهبران بی رحم کار کند. این دوره به دلیل نظم جدید کهکشان ها ایجاد شده و در این نظام، تنها راه دوام و حیات، پیروی از رهبران و فرماندهان است.

در ادامه می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری از سه شخصیت معرفی شده را مشاهده و مطالعه کنید.

رهبر جلسه توجیهی: Isabel با شمراه خدمت دهی هوش مصنوعی هوشمند ISA 1307-2

توضیحات شخصیت Isabel :

یک هوش مصنوعی است که در واقع می توان آن را هوش مصنوعی هوشمند نامید چرا که قابلیت های فراوانی دارد. اون مسئول تامین مواد غذایی و مدیریت نیروی ایستگاه تحقیقاتی Ark است. او وظیفه دارد که وضعیت سیستم حیات پایگاهUNSC (شورای امنیت سازمان ملل تکاوران دریایی) را کنترل کند. او در حال زندگی در پایگاه خود بود که ناگهان گروه Banished به صورت غیرمنتظرانه به پایگاه حمله می کنند و وی قادر به حفاظت از دوستان و آشنایان خود نبود. متاسفانه در این حمله، بسیاری از دوستان شخصیت ایزابل نابود می شوند و او به فکر انتقام گیری از Banished می افتد. ایزابل قسم خورده است که انتقام به قتل رسیدن دوستانش را از بیگانگان خواهد گرفت.

همان طور که اشاره کردیم، ایزابل یک هوش مصنوعی هوشمند به حساب می آید و دارای نیروی فوق العاده در انجام محاسبات می باشد و همچنین ذهن مستقل و خلاقی دارد. کاپیتان Cutter در هنگامی که به پایگاه نابوده شده ایزابل مراجعه می کند، او را به سرعت بازسازی می کند و ایزابل به سرعت به شرایط اولیه خود باز می گردد. او که در گروه مدرن هیلو مشغول به کار است، از حوادث رخ داده گذشته با خبر است و اعضای گروه مدرن هیلو را به سرعت آگاه می کند. هوش مصنوعی هوشمند ایزابل برای مدت هفت سال از خطری که باعث نابودی و از بین رفتن سیستم حیات پایگاه UNSC می شود، آگاه است و از آن جلوگیری می کند.

چرا او مبارزه می کند؟ جهت یافتن خانواده جدید و انتقام گیری از نابودکنندگان پایگاه خود

رهبر جلسه توجیهی: دسیموس ( Decimus )

توضیحات شخصیت دسیموس:

شخصیت دسیموس همانند یک کابوس برای تنگفداران پایگاه UNSC (شورای امنیت سازمان ملل تکاوران دریایی) به حساب می آید که به راحتی جان بسیاری از تنگفداران را می گیرد؛ به طوری که تا به امروز هیچ دشمنی مشابه دسیموس ندیده اند. او بسیار بی رحم و به شدت خون خوار است و تقریبا قدرت فیزیکی بی نظیری دارد که در جنگ های تن به تن، به راحتی دشمنان خود را از بین می برد. وی در زمانی که برای Covenant مبارزه می کرد، از نبردهای تن به تن لذت خاصی می برد.

وی هیچگونه سوالی در خصوص وضعیت کنونی نمی پرسید و سرانجام Atriox جرات به خرج داد و از دستورات Prophets پیروی نکرد. به همین خاطر، میان قانون ها و مقررات Covenant ، شکافتی به وجود آمد. شخصیت دسیموس به تمامی نیروهای فراتر از خود احترام ویژه ای قائل است و به دلیل شورش و دست پیچی از دستورات و موفقیت های Atriox ، وفاداری دسیموس نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

چرا او مبارزه می کند؟ از کشتن دشمنان خود لذت می برد و به آن افتخار می کند و این ویژگی را از ذات و نژاد خود می داند.

https://static0.click.ir/servev2/YjdiNAHluD2N/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

رهبر جلسه توجیهی: ناخدا Let 'Volir

توضیحات شخصیت ناخدا Let 'Volir:

در یکی از روزهای شلوغ و پر هرج و مرج Covenant، ناخدا لیت وولیر نام خود را در دست خیانت کارهای فرماندهان قبلی Covenant مشاهده می کند. هیچ چیزی مشخص نیست و هیچ کس نمی داند که چه راهی در پیش روی ناخدا لیت وولیر قرار دارد. او یک دستور دارد که آن متعهد بودن به خدمه های خود و حفظ جان ها و محافظت در برابر خطرات می باشد. همچنین ناخدا لیت وولیر وظیفه دارد که اعضای خدمه خود را در کنار یکدیگر نگه دارد و اتحادی میان آن ها به وجود آورد.

بزودی Atriox به ناخدا لیت وولیر توجه می کند و پیشنهاد سوخ گیری کشتی و تعویض خدمه ها با خدمه های جدید را به او می دهد. او با انجام این کار، وفاداری خود را ثابت می کند. چنین وظیفه ای برای یک ناخدا اصلا مطلوب نیست و ناخدا از این کار خوشنود نمی باشد. در دوره جدید نظم کهکشان ها، تنها راه دوام و حفظ حیات، پیروی از دستورات رهبران و کاپیتان ها می باشد که ناخدا نیز راهی جز اطاعت از دستورات Atriox را ندارد.

چرا او مبارزه می کند؟ یک ناخدا آماده است که در صورت نجات افراد کشتی خود، از تمامی امکانات و شرایط استفاده کند و همه چیز را قربانی کند.

https://static0.click.ir/servev2/YjdiNAGz29uP/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

چندی پیش کمپانی مایکروسافت نسخه بتای بازی هیلو وارز ۲ را در دسترس عموم قرار داد و گیمرها با تجربه نسخه بتای بازی، نظرات و مشکلات بازی را به گوش سازندگان و توسعه دهندگان رساندند. در صورتی که شما نسخه بتای این عنوان ویدیویی را از دست داده اید، نگران نباشید چرا که بزودی نسخه بتای دوم هیلو وارز ۲ قابل دسترس قرار خواهد گرفت که قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است.

شایان به ذکر است که بازی بی نظیر Halo Wars 2 در تاریخ ۲۱ فوریه سال میلادی آینده مصادف با سه‌ شنبه ۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. همان طور که مطلع هستید، کمپانی مایکروسافت در طول نمایشگاه E3 سال میلادی جاری، از نرم فزار Play Anywhere رونمایی کرد که به کمک این قابلیت گیمرها قادر به تجربه عناوین کنسول ایکس باکس وان در رایانه های شخصی (ویندوز ۱۰) خواهند بود.

اگر در کنسول ایکس باکس وان خود، یک بازی ویدیویی خریداری کنید، می توانید به کمک قابلیت و نرم افزار Play Anywhere، به صورت رایگان نسخه رایانه های شخصی بازی را از ویندوز استور دریافت کرده و به تجربه آن بپردازید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با شخصیت های جدید عنوان هیلو وارز ۲ چیست؟ آیا این عنوان می تواند همانند نسخه های قبلی خود موفق شود و رکورد فروش عناوین ایکس باکس وان را بکشند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در خصوص این عنوان مورد انتظار، در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر