دریافت واکسن کرونا برای اصناف الزامی می‌شود | مهلت تا پایان مهرماه

کلیه صنوف و تمام افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا پایان مهرماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت کنند.

دریافت واکسن کرونا برای اصناف الزامی می‌شود | مهلت تا پایان مهرماه

اتاق اصناف ایران پیرو مصوبات بیست‌وسومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۰ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «کلیه صنوف و تمام افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا پایان مهرماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت کنند.»

بیشتر بخوانید: آیا تست آنتی بادی بعد از واکسن کرونا لازم است؟

بر اساس این اطلاعیه، صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت برای تمام شاغلان در واحدهای صنفی منوط به انجام واکسیناسیون است. لذا ضروری است کلیه صنوف در انجام این امر مهم تا پایان مهرماه تعجیل کنند.

شایان ذکر است فعالیت کلیه مشاغل و به‌ویژه مشاغلی که مشمول گروه‌های فعالیت ماده (١٣) قانون آشامیدنی و خوراکی هستند، از ابتدای آبان‌ماه سال جاری مشروط به دریافت حداقل یک دوز واکسن به شاغلان در این صنوف و کسب‌وکارها خواهد بود.

جالب است بخوانید: یک جامعه‌شناس تحلیل کرد: چه کسانی واکسن نمی زنند و چرا؟

همچنین از اول آبان‌ماه سال جاری صدور و تمدید تمام مجوزهای مربوط به فعالیت کسب‌وکارها اعم از کسب‌وکارهای خصوصی و عمومی و خدمات‌دهندگان نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر (اعم از درون‌شهری و برون‌شهری) منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول و ادامه فعالیت آنان مشروط به واکسیناسیون دوز دوم جامعه هدف موردنظر حداکثر تا پایان بهمن‌ماه ١۴٠٠ است.

ارسال نظر