سامسونگ 6 اپلیکیشن تناسب اندام را برای تلویزیون های هوشمند خود عرضه می کند

رسانه کلیک - بسیاری از سالن‌های بدنسازی در تلاشند تا در زمان همه‌گیری کرونا، تمرینات خانگی به ورزشکاران ارائه کنند. همین موضوع باعث شده تا سامسونگ به این فکر کند که برای ارائه اپلیکیشن‌های تناسب اندام به تلویزون های هوشمند، افراد را به در خانه ماندن تشویق کند.

سامسونگ 6 اپلیکیشن تناسب اندام را برای تلویزیون های هوشمند خود عرضه می کند

سامسونگ از امروز در سراسر جهان شش اپلیکیشن تناسب اندام و سلامتی را تلویزیون‌های هوشمند خود در سراسر مناطق جهان در دسترس قرار دهد.

این برنامه‌ها Barre3 ،Calm ،Echelon ،Fitplan ،Jillian Michaels Fitness App و Obé Fitness هستند که با آموزش‌های خود به حفظ تناسب اندام افراد کمک کند. مثلا بعضی کاربران برنامه تمرینی اختصاصی 28 روزه دریافت می‌کنند.

اپلیکیشن تناسب اندام اکثر برنامه‌ها حداقل به یک تلویزیون سامسونگ ساخت 2018 نیاز دارند (برنامه Fitplan به مدل 2019 نیاز دارد) و در دسترس همه افراد قرار نمی‌گیرند. همچنین مشتریانی که سال 2020 تلویزیون هوشمند خریده‌اند، باید منتظر بمانند تا Samsung Health آنها را در تابستان راه‌اندازی شود.

اگر یک تلویزیون هوشمند سامسونگ را به تازگی خرید کرده‌اید، داشتن اپلیکیشن تناسب اندام می‌تواند تمرین و مدیتیشن خانگی را بسیار ساده تر کند.

ارسال نظر