میزو پرو ۶ در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۹۹۹۴۸ را ثبت کرد

به تازگی اطلاعات مربوط به گوشی هوشمند میزو پرو ۶ (Meziu Pro 6) در بنچمارک AnTuTu منتشر شده و با توجه آن گوشی پرو ۶ توانسته در این بنچمارک امتیازی معادل با ۹۹۹۴۸ را به ثبت برساند.

میزو پرو ۶ در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۹۹۹۴۸ را ثبت کرد

چند وقتی اساس اخبار و شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند پرو ۶ کمپانی میزو منتشر می‌شود. علیرغم اینکه هنوز مشخص نیست این محصول چه زمانی رونمایی خواهد شد، کمپانی میزو به طور رسمی تایید کرده که دستگاه از صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل (فول اچ دی) و سیستم روی چیپ (SoC) ده هسته‌ای Helio X25 مدیاتک بهره‌مند می‌شود و همچنین نمایشگر آن قابلیت تشخیص میزان فشار انگشت کاربر و ارائه تکنولوژی شبیه به تکنولوژی تاچ سه بعدی (۳D Touch) را به همراه دارد.

به گزارش کلیک، چندی پیش شاهد فاش‌سازی اطلاعات گوشی هوشمند پرو ۵ میزو از سوی سایت GFXBench بودیم. حال شاهد انتشار نتایج به دست آمده از بنچمارک AnTuTu این محصول و تراشه Helio X25 آن هستیم. شرکت مدیاتک به تازگی کنفرانسی اختصاصی را برگزار کرد و در جریان آن تراشه Helio X20 را مجددا معرفی رسمی نمود و در کنار این تراشه، سیستم روی چیپ Helio X25 را نیز به عنوان نسخه ارتقاء یافته Helio X20 نیز معرفی کرد. هسته‌های پردازنده به کار گرفته شده در سیستم روی چیپ Helio X25 در مقایسه با هسته‌های پردازنده استفاده شده در تراشه Helio X20 فرکانس کاری بیشتری را به همراه دارند و این موضوع سبب شده که تراشه Helio X25 به نوعی از نظر قدرت پردازشی و عملکرد نسبت به تراشه Helio X20 برتری داشته باشد. سپس دو کمپانی میزو و مدیاتک هر دو به طور رسمی تایید کردند که گوشی هوشمند میزو پرو ۶ از این سیستم روی چیپ بهره‌مند می‌شود.

به تازگی اطلاعات مربوط به عملکرد گوشی میزو پرو ۶ در بنچمارک AnTuTu ارائه شده و طبق این اطلاعات، گوشی پرو ۶ و تراشه Helio X25 به کار گرفته شده در آن توانسته‌اند در بنچمارک نامبرده شده امتیازی معادل با ۹۹۹۴۸ را به ثبت برساندد. این امتیاز بسیار جالب توجه است. برای درک بهتر این موضوع می‌توانیم امتیاز ثبت شده را با امتیاز ثبت شده از سوی گوشی میت ۸ هوآوی (Huawei Mate 8) که از سیستم روی چیپ کرین ۹۵۰ بهره‌ می‌برد مقایسه کنیم. فبلت میت ۸ هوآوی در بنچمارک AnTuTu قادر به ثبت امتیاز ۹۴۲۵۰ بود، بنابراین قدرت عملکرد گوشی پرو ۶ و همچنین تراشه Helio X25 نسبت به گوشی میت ۸ و تراشه کرین ۹۵۰ بیشتر است.

۲

بنابراین بدون تردید گوشی هوشمند میزو پرو ۶ از نظر قابلیت‌های پردازشی محصولی قدرتمند است. ظاهرا میزو این محصول را به پنل نمایشگری از نوع AMOLED مجهز می‌کند و از نظر ظرفیت رم، دستگاه شامل دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایتی می‌شود. از نظر ظرفیت حافظه داخلی نیز این گوشی احتمالا شامل دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. دوربین اصلی به کار گرفته شده در آن از سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و دوربین سلفی آن متشکل از سنسوری ۵ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی هوشمند به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو بهره‌مند می‌شود.

۱

منبع: androidheadlines

ارسال نظر