تاریخ و زمان کنفرانس یوبی سافت در E3 2016 اعلام شد

با نزدیک شدن به برگزاری یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای صنعت دنیای گیم یعنی E3 2016، بسیاری از کمپانی های حاضر در این نمایشگاه، زمان و تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس خود را اعلام می کنند. چندی پیش، کمپانی بزرگ مایکروسافت تاریخ و زمان مراسم خود را در وب سایت رسمی خود اعلام کرد و حال کمپانی فرانسوی یوبی سافت، طی انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر، از تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس رسمی خود خبر داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ و زمان کنفرانس یوبی سافت در E3 2016 اعلام شد

چندی پیش، کمپانی بزرگ مایکروسافت تاریخ و زمان مراسم خود را در وب سایت رسمی خود اعلام کرد و حال کمپانی فرانسوی یوبی سافت، طی انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر، از تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس رسمی خود خبر داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش کمپانی فرانسوی یوبی سافت در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود، تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس خود در مراسم E3 سال میلادی جاری را اعلام کرد. بر اساس نوشته این شرکت، یوبی سافت در تاریخ ۱۴ ژوئن مصادف با ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی کنفرانس خود را آغاز می کند و از عناوین جدید پرده بر می دارد. تماشاگران و حاضران در این نمایشگاه می توانند در ساعت ۱۲ و نیم بامداد به وقت استاندارد جهانی آمریکا (ساعت ۱۲ و نیم بعد از ظهر به وقت ایران) با مراجعه به محل برگزاری کنفرانس یوبی سافت، در این مراسم شرکت کنند. رسانه بزرگ کلیک نیز به صورت زنده این کنفرانس و نمایشگاه E3 2016 را پوشش خواهد داد و تمامی های خبرهای مربوطه را در اختیار شما کاربران قرار می دهد. همراه رسانه کلیک باشید....

متاسفانه هنوز اطلاعات و جزئیات زیادی در خصوص کنفرانس این شرکت فرانسوی در دسترس نیست و مطلع نیستیم که این شرکت، چه سورپرایزهایی برای کاربران و طرفداران خود در نظر گرفته است. البته طبق گزارش مالی که در اوایل سال میلادی جاری توسط یوبی سافت منتشر شد، احتمال می رود که در این کنفرانس شاهد رونمایی از عناوینی همچون Watch Dogs 2, For Honor, South Park: The Fractured But Whole و Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands باشیم.

در هر صورت، بدون تردید شاهد رونمایی از نسخه دوم بازی واچ داگز خواهیم بود چرا که وب سایت ها و فروشگاه های معتبر خارجی هم اکنون این عنوان را برای پیش فروش قرار داده اند و تا کنون، یوبی سافت جزئیاتی اگر چه اندک در این باره (بازی واچ داگز ۲) منتشر کرده است.

البته توجه داشته باشید که کمپانی یوبی سافت قول رونمایی از یک عنوان AAA کاملا جدید با پتانسیل بالا و سرویس های آنلاین و چند نفره (مولتی پلیر) را در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری داده اما هنوز نام این بازی ویدیویی جذاب اعلام نشده است. گویا یکی از سورپرایز های یوبی سافت، این بازی ویدیویی خواهد بود.

هر سال در کنفرانس رسمی شرکت یوبی سافت، شاهد حضور نسخه جدید فرانچایز محبوب و پرطرفدار اساسین کرید بودیم که طبق ادعا این کمپانی، در سال ۲۰۱۶، هیچ نسخه اصلی از این مجموعه برای کنسول های نسل هشتم و هفتم و همچنین رایانه های شخصی منتشر نخواهد شد. یوبی سافت پیش از این تاریخ توضیح داده بود که قصد دارد یک سال به عرضه نسخه جدید این مجموعه استراحت دهد تا کیفیت و پتانسیل آن حفظ شود. این شرکت فرانسوی در این باره گفت:

امسال قصد داریم که به گذشته بازگردیم و فرانچایز اساسین کرید (Assassin's Creed) را دوباره ارزیابی کنیم. می خواهیم یک سال به عرضه نسخه جدید آن استراحت دهیم تا ایده ها و قابلیت های جدیدی را به نسخه های آینده اضافه کنیم. به همین خاطر، نتیجه گرفتیم که در سال ۲۰۱۶، هیچ نسخه اصلی ای از این مجموعه را عرضه نکنیم.

کنفرانس یوبی سافت بر خلاف عادت همیشگی، یک روز زودتر از معمول برگزار می شود! این شرکت همیشه در روز ۱۴ ژوئن مراسم ویژه خود را برگزار می کرد اما امسال به دلیل نبود کنفرانس کمپانی الکترونیک آرتز در مراسم E3 2016، گویا این شرکت جای خالی الکترونیک آرتز را پر می کند. به عبارت دیگر، شرکت EA که ناشر عناوین بزرگی همچون Star Wars: Battlefront، FIFA و Mirror's Edge است، امسال کنفرانس جداگانه و مجزایی نخواهد داشت. البته الکترونیک آرتز قصد دارد در مراسم EA Play که به صورت خصوصی در شهر لندن انگلستان و لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، از عناوین جدید خود همانند تایتانفال ۲ رونمایی کند. به احتمال زیاد، در کنفرانس مایکروسافت شاهد رونمایی از چندین بازی این شرکت از قبیل FIFA 17 و... باشیم.

نمایشگاه E3 امسال در روز ۱۲ ماه ژوئن (مصادف با ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۵) و در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می شود و تا روز ۱۴ ژوئن دائر می باشد. بر اساس پیش بینی برخی از تحلیل گران و سابقه پیشینه کمپانی های بازی ساز، احتمال می رود که کنفرانس رسمی کمپانی بتسدا در عصر روز یکشنبه ۱۲ ژوئن کنفرانس رسمی خود را برگزار کند. کمپانی سونی که همیشه در روز کنفرانس کمپانی مایکروسافت، بر روی صحنه می رود، امسال نیز در همان روز یعنی ۱۳ ژوئن کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد. Nintendo در روز ۱۴ ژوئن از محصولات و عناوین جدید خود رونمایی خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که هنوز تنها تاریخ برگزاری کنفرانس مایکروسافت مشخص شده و هیچ کدام از تاریخ های ذکر شده در این پاراگراف، توسط کمپانی ها تایید نشده اند.

شایان به ذکر است که کمپانی بزرگ و نامدار مایکروسافت در ساعت ۹ و نیم صبح روز ۱۳ ژوئن سال میلادی جاری مصادف با دوشنبه ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، کنفرانس خود را به صورت رسمی برگزار خواهد کرد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با کنفرانس کمپانی یوبی سافت چیست؟ آیا امسال شاهد رونمایی و عرضه بازی واچ داگز ۲ خواهیم بود؟ شما جذابیت و هیجان انگیز بودن مراسم E3 امسال را چگونه مشاهده می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر