بیست و سومین هدف فراری Hitman مشخص شد

ساعاتی پیش استودیوی بازی ساز IO Interactive، بیست و سومین هدف گریزان و فراری بازی پرطرفدار هیتمن را مشخص کرد. در این هفته، بازیکنان به کشور فرانسه و شهر زیبای پاریس سفر می کنند تا شخصی به نام کیرن هادسون را به قتل برسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بیست و سومین هدف فراری Hitman مشخص شد

در این هفته، بازیکنان به کشور فرانسه و شهر زیبای پاریس سفر می کنند تا شخصی به نام کیرن هادسون را به قتل برسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، استودیوی IO Interactive جزئیات جدیدی از بیست و سومین هدف بازی هیتمن را با طرفداران به اشتراک گذاشت. بر خلاف سنت های همیشه این سری که بازیکنان به مدت یک هفته فرصت انجام ماموریت و ترور فرد مورد نظر را دارند، در هدف بیست و سوم این مدت به ۲۶۴ ساعت افزایش یافته و بازیکنان باید در عرص ۱۱ روز، کیرن هادسون را به قتل برسانند. کیرن هادسون که با نام مستعار The Paparazzo شناخته می شود، به مدت ۱۱ روز به شهر پاریس سفر کرده است که در این مدت، باید او را به قتل برسانید. گفتنی است ماموریت بیست و سوم مامور ۴۷، از ساعت ۵:۰۰ دقیقه قبل از ظهر روز ۷ آوریل به وقت آمریکا (ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز ۱۸ فروردین به وقت ایران) آغاز شده است.

در این ماموریت، قرار نیست به سراغ اسناد و مدارک فرد مورد نظر بروید بلکه تنها وظیفه شما، کشتن کیرن هادسون می باشد. همانند همیشه، توجه داشته باشید که فقط و فقط یک بار فرصت به قتل رساندن وی را دارید! بنابراین اگر در ماموریت خود موفق نشوید، فرصت دوم و راه بازگشتی وجود ندارد و باید منتظر هدف بعدی یعنی هدف بیست و چهارم بازی باشید. بنابراین، نهایت دقت خود را به کار ببرید و هادسون را بدون سر و صدا از بین ببرید.

شایان به ذکر است بازی پرطرفدار Hitman، در ۶ اپیزود (قسمت) مختلف برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و لینوکس به صورت دیجیتالی منتشر شد. پس از انتشار ۶ اپیزود، سازندگان با همکاری کمپانی اسکوئر انیکس، فصل اول این عنوان را در تاریخ ۳۱ ژانویه مصادف با ۱۲ بهمن سال ۹۵، به صورت فیزیکی برای هر سه پلتفرم مذکور عرضه کردند. علاقه مندان به بازی Hitman، هم اکنون می توانند با مراجعه به فروشگاه های استیم، پلی استیشن و ایکس باکس لایو، نسخه کامل آن را با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار خریداری کنند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بیست و سومین هدف گریزان بازی Hitman چیست؟ تاکنون موفق به کشتن چند هدف در بازی هیتمن شده اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر