سفر مخاطره آمیز مامور ۴۷ به کلرادو

اولین فصل Hitman همان‌گونه که از آن انتظار می‌رفت با استقبال شدید مواجه شده‌ و توانسته‌است پاسخگوی انتظارات باشد. در این فصل آی‌او اینترکتیو خود را به‌خوبی نشان داده و حال جزئیاتی از قسمت ماقبل آخر آن یعنی فصل پنج منتشر کرده است.

سفر مخاطره آمیز مامور ۴۷ به کلرادو

به گزارش کلیک، همانطور که قبلا هم اعلام شده بود قسمت جدید Hitman شامل سلاح‌ها و آیتم‌های جدید و چهار هدف بسیار متفاوت و خطرناک است و Freedom Fighters نام‌گذاری شده است. در همین راستا مدیر استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی هانس سیفرت هم در این هفته توضیحات مختصری را به خبرگزاری‌ها ارائه داده است:

Freedom Fighters یکی از سخت‌ترین قسمت‌ها تاکنون محسوب می‌شود. نه‌‌تنها دارای چهار هدف هستید، بلکه از وقتی که پای‌تان به کلرادو باز شود، با دشمنان مختلفی مواجه خواهید شد. Freedom Fighters یک قسمت کلیدی است که حرکتی جدی در داستان خواهد زد و یک آخر فصل جذاب برای‌تان به‌ارمغان می‌آورد.

hitman iin colorado

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده‌است فصل اول Hitman قرار است تا با سفر مامور ۴۷ به ژاپن، تا پایان سال جاری به‌اتمام برسد، گرچه آی‌او اینترکتیو قبلا گفته که حداقل یک فصل دیگر هم توسعه می‌دهد. علاوه‌بر این، نسخه‌ی فیزیکی و کامل این عنوان در ۱۲ بهمن ماه سال جاری برای علاقمندان عرضه خواهد شد.

ارسال نظر