هواوی از مدل جدید Honor 7X رونمایی می کند

رسانه کلیک - در حالی که هنوز مدتی از عرضه Mate 10 نگذشته هواوی اخیراً از عرضه گوشی Honor 7X به عنوان جانشین Honor 6X خبر داده است.

هواوی از مدل جدید Honor 7X رونمایی می کند

گوشی Honor 7X جانشین مدل Honor 6X هواوی است. هواوی در این مدل جدید، قابلیتهای بسیار متفاوت و جدیدی نسبت به مدل قبلی تعریف کرده است که به احتمال زیاد می تواند توجه طرفداران مدلهای honor را به خود جلب کند.

صفحه نمایشگرHonor 7 X، تمام صفحه یا به عبارتی Full View و 5.93 اینچی است. رزولوشن صفحه نمایش نیز که در حقیقت برگ برنده و کلید افزایش فروش نسل جدید گوشی های هوشمند Honor است، 2160*1080 پیکسل است.تناسب ابعادی گوشی 18:9 است که به واسطه آن صفحه نمایش بزرگتر جلوه داده می شود.

گوشی Honor 7X دارای دیزاین ظریفی است و هواوی در این مدل سعی کرده کناره ها و لبه ها را کمتر کند .این گوشی فوق العاده سبک طراحی شده است و به سبک فشرده و کامپکت طراحی شده است.

یکی از خصوصیات این مدل که هواوی بیش از اندازه روی آن مانور می دهد، مقاومت آن در برابر ضربه است. بدنه Honor 7x از جنس متال است و همین موضوع باعث دوام و مقاومت بیشتر این مدل شده است. از طرفی، سیستم SoC این مدل نیز از باتری گوشی در برابر گرم شدن بیش از حد به خاطر ولتاژ بالا و جریان بالای برق محافظت می کند.

گوشی Honor 7X دارای 4 هسته ی 2.36 GHz و پردازشگر Kirin 659 Octa-Core است. رم گوشی 4GB است و حافظه ان تا 64 گیگابایت قابل افزایش است. در این مدل، شما همچنین این امکان را دارید که یک سیم کارت دوم نیز داشته باشید یا به جای سیم کارت دوم در گوشی microSD card بگذارید تا مموری گوشی را تا 256 گیگابایت افزایش دهید. این مدل جدید هواوی با دو فضای ذخیره 32 گیگابایت و 64 گیگابایت عرضه می شود. به علاوه ، ظرفیت باتری نیز 3340 میلی آمپر است.

از همه اینها گذشته، یکی از ویژگیهای اصلی هر گوشی که برای همه کاربران بیش از بقیه ویژگیها اهمیت دارد، دوربین آن است. دوربین پشتی این مدل دوئل و 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است. در پنل جلوی گوشی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی کار شده است که برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی استفاده می شود.
‏Honor 7x همچنین دارای سنسور اثر انگشت است . اما در این مدل خبری از تراشه NFC نیست و شما نمی توانید از طریق اپلیکیشنهای مختلف Wallet انتقال وجه انجام دهید.

سیستم عامل این مدل اندروید 7 Nought است. طبیعتاً همه انتظار دارند که مدل جدید هواوی از آخرین آپدیت اندروید که Android 8 Oreo است، پشتیبانی کند. هواوی در این مورد اطمینان داده است که تا چند روز آینده آپدیت آخرین سیستم عامل اندروید برای این مدل نیز می آید.

مدل Honor 7x در سه رنگ سیاه، آبی و طلایی عرضه می شود. متاسفانه ما هنوز اطلاع دقیقی درباره قیمت این مدل نداریم. هواوی جزئیات این مدل را به احتمال زیاد در رویداد 5 دسامبر هواوی به طور دقیقتر و کاملتر اعلام خواهد کرد

ارسال نظر