آپدیت جدید آنر 7X قابلیت تشخیص چهره را به آن اضافه خواهد کرد

رسانه کلیک - گوشی هوشمند آنر 7X که به تازگی روانه بازار شده دارای طرفداران زیادی است. آپدیت جدید آنر 7X قابلیت تشخیص چهره را به آن اضافه خواهد کرد.

آپدیت جدید آنر 7X قابلیت تشخیص چهره را به آن اضافه خواهد کرد

اپل با معرفی آیفون X دو ویژگی جدید را وارد گوشی های هوشمند خود کرد. این دستگاه از طراحی تمام صفحه و فیس آیدی بهره می برد. در حالی که قبل از معرفی پرچمدار ویژه اپل برخی از گوشی های هوشمند بازار به طراحی تمام صفحه مجهز بودند ولی آیفون X اولین دستگاهی محسوب می شود که در آن از فیس آیدی استفاده شده است.

اکثر محصولات موجود در بازار از سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی و یا دکمه هوم در زیر نمایشگر بهره می برند، البته برخی از گوشی های هوشمند موجود در بازار همانند دستگاه های سونی از این سنسور درون دکمه هوم خود استفاده می کنند.

در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه هستند بنابراین حذف دکمه هوم طبیعی به نظر می رسد. اپل برای دستیابی به این ویژگی فیس آیدی را جایگزین تاچ آیدی کرد و شرکت ویوو نیز گوشی هوشمند خود را با سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر روانه بازار می کند ( ویوو X20 Plus UD اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر سرانجام به بازار رسید ).

هواوی اعلام کرده که آپدیت جدید آنر 7X که به صورت OTA عرضه می شود قابلیت تشخیص چهره را به آن اضافه خواهد کرد. آنر 7X با توجه به قیمت دارای ویژگی های مناسبی است. در این دستگاه از نمایشگر 5.93 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 بهره می برد که تراکم پیکسلی 407 را برای آن به ارمغان می آورد ( آنر 7X به صورت رسمی در ایران رونمایی شد ).

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 659، 3/4 گیگابایت رم، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3340 میلی آمپری اشاره کرد. سنسور اثر انگشت این دستگاه بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است ( نسخه قرمز رنگ گوشی آنر 7X در سایت آمازون کشور هند مشاهده شد ).

ارسال نظر