انتشار تصاویر لو رفته Honor 9

ساب برند آنر که توسعه دهنده محصولات سری Honor کمپانی هوآوی است، قصد دارد تا نسل جدید Honor 8 که سال گذشته روانه بازار شده را عرضه کند و احتمالا نام Honor 9 را برای آن در نظر بگیرد. تصاویری نیز از این مدل جدید فاش شده، در ادامه با کلیک همراه باشید.

انتشار تصاویر لو رفته Honor 9

به گزارش کلیک ، تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که طراحی Honor 9 بسیار شبیه به شیائومی می ۶ است. البته هنوز صحت تصاویر منتشر شده تایید نگردیده است ولی به نظر می رسد که سنسور تشخیص اثر انگشت از بدنه پشتی به حاشیه پایین صفحه نمایش منتقل خواهد شد.

در گوشی Honor 8 سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی قرار دارد و لوگوی Honor پایین صفحه نمایش حک شده است، ولی تولید کننده برای مدل جدید تصمیم گرفته تا مانند هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس، حسگر را به حاشیه پایین نمایشگر منتقل شود. به همین علت حاشیه نسبتا زیادی اطراف صفحه نمایش وجود دارد و در مقایسه با Honor V9، نسبت نمایشگر به پنل جلوی گوشی کم‌ است.

حسگر اثر انگشت طرح بیضی شکلی داشته و به احتمال زیاد مانند سنسور اثر انگشت Huawei P10 و Huawei P10 Plus ، یک حسگر اولتراسونیک برای تایید هویت کاربران بکار رفته است. در گوشی آنر ۸ این امکان وجود دارد که از سنسور اثر انگشت برای دسترسی به پنل نوتفیکیشن، جابه‌جاشدن بین تصاویر و هم‌چنین اجرای یک برنامه خاص استفاده کرد ولی در آنر ۹ با جابجا شدن این سنسور و انتقال آن به قسمت پایین صفحه نمایش، دیگر این امکان وجود نخواهد داشت.

با این وجود شاید همانند هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس، بتوان از حسگر اثر انگشت برای بازگشت به صفحه خانه، دسترسی به تمامی برنامه‌های در حال اجرا و یا بازگشت به صفحه قبلی استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که کاربران همچنان می توانند از کلیدهای ناوبری نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید برای جابجایی در میان برنامه‌ها استفاده کنند.

تا کنون اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی Honor 9 منتشر نشده، ولی انتظار می رود که قیمت آن نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰ پلاس کم‌تر باشد. کمپانی سازنده ادعا کرده برای گوشی‌های هوشمند با نمایشگر کوچک‌ احتیاجی به استفاده از صفحه نمایش با رزولوشن Quad HD نیست و صفحه‌ نمایش‌های Full HD تراکم پیکسلی بسیار مناسبی برای آنها دارد، از اینرو آنر ۹ به صفحه نمایش Quad HD مجهز نیست و احتمالا از Honor V9 ارزان تر خواهد بود.

ارسال نظر