آنر وی 10 از نمایشگر بدون حاشیه برخوردار است

رسانه کلیک – اخیرا تصویر جدیدی از آنر وی 10 منتشر شده که برخورداری این محصول از نمایشگر بدون حاشیه را تایید می‌کند.

آنر وی 10 از نمایشگر بدون حاشیه برخوردار است

در حال حاضر می‌دانیم پرچم‌دار بعدی آنر به نام وی 10 در ۱۴ آذر رونمایی می‌شود. آنر یکی از برندهای هواوی است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند. تصویر رندر شده‌ای از آنر وی 10 در فضای مجازی قرار گرفته که طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

در این تصویر، تلفن هوشمندی با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه مشاهده می‌کنیم. آنر وی 10 از یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی استفاده می‌کند که از رزولوشن فول اچ‌دی (1080p) و نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ برخوردار است. آنر برای جدیدترین پرچم‌دارش از تراشه کایرین ۹۷۰ استفاده کرده که آن را ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراهی می‌کند.

کایرین ۹۷۰ آخرین تراشه‌ای است که توسط های‌سیلیکون، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواوی ساخته شده است. علاوه بر آنر وی 10 از این تراشه در محصولات دیگری استفاده شده که می‌توان به میت 10 پرو اشاره کرد.

از دیگر مشخصات آنر V10 برخورداری از دوربینی با ترکیب دوگانه است. این دوربین از دو سنسور ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی تشکیل شده و درست زیر آنها نیز سنسور اسکنر اثر انگشت قرار دارد.

هنوز سیستم‌عاملی آنر وی 10 مشخص نشده است. در برخی شایعات به این نکته اشاره شده که آنر V10 از اندروید 8 برخوردار نیست. با این حال، بعید به نظر می‌رسد که آنر پرچم‌داری با سیستم‌عامل قدیمی عرضه کند.

آنر وی 10 از یک باتری با ظرفیت ۳۷۵۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار است که احتمالا قابل جداسازی نیست. البته هواوی و مخصوصا محصولات برند آنر، همیشه از باتری با ظرفیت بالا بهره می‌برند تا نیاز کاربر برای استفاده در روز را تامین کنند.

پرچم‌دار جدید آنر احتمالا با برچسب قیمت ۴۵۰ دلاری در بازار چین عرضه می‌شود، البته قیمت آنر V10 در نقاط دیگر دنیا احتمالا متفاوت است.

آنر وی 10

منبع: Phonearena

ارسال نظر