فروش Horizon Zero Dawn از مرز ۲٫۶ میلیون نسخه گذشت

کمپانی سونی با افتخار آمار فروش بازی Horizon Zero Dawn پس از گذشت دو هفته از انتشار بازی را اعلام کرد. بنا به گفته این شرکت ژاپنی، بازی هورایزن زیرو دان در طول این دو هفته و در سراسر جهان، بیش از ۲٫۶ میلیون نسخه فروش داشته است که این فروش باعث شکسته شدن رکورد نیز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

فروش Horizon Zero Dawn از مرز ۲٫۶ میلیون نسخه گذشت

بنا به گفته این شرکت ژاپنی، بازی هورایزن زیرو دان در طول این دو هفته و در سراسر جهان، بیش از ۲٫۶ میلیون نسخه فروش داشته است که این فروش باعث شکسته شدن رکورد نیز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، بدون شک اغلب عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ جز بهترین بازی ها به شمار می روند و در زمان انتشار با فروش نسبتا خوبی رو به رو هستند. یکی از بهترین و مورد انتظارترین عناوین سال میلادی جاری، عنوان انحصاری Horizon Zero Dawn بود که در زمان انتشار با تحسین منتقدان معتبر جهان نیز مواجه شد. حال که بیش از دو هفته از انتشار این عنوان ویدیویی خارق العاده می گذرد، کمپانی سونی در بلاگ رسمی پلی استیشن، آمار فروش نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی را به اطلاع عموم رساند.

طبق ادعای سونی، فروش عنوان Horizon Zero Dawn در سراسر جهان، از مرز ۲٫۶ میلیون نسخه گذشت! این آمار شامل فروش تمامی نسخه های فیزیکی بازی و نسخه دیجیتالی به فروش رفته در فروشگاه رسمی پلی استیشن می باشد. با وجود اینکه تنها دو هفته از انتشار این بازی می گذرد، عبور از مرز ۲٫۶ میلیون نسخه یک موفقیت بسیار بزرگی هم برای کمپانی ناشر سونی و هم برای استودیوی گوریلا به حساب می آید.

این تمام ماجرا نیست و بازی Horizon Zero Dawn توانست رکورد پرفروش ترین IP کنسول پلی استیشن ۴ را از آن خود کند! ضمن رکورد شکنی در میان تمامی IP های کنسول PS4، عملکرد این عنوان در میان تمامی عناوین ساخته شده استودیوی گوریلا گیمز نیز یک سر و گردن بالاتر است. همان طور که مطلع هستید، فرانچایز (مجموعه) محبوب و پرطرفدار Killzone توسط استودیوی گوریلا گیمز طراحی و ساخته شده است که جز بهترین عناوین ویدیویی این استودیوی به شمار می رود. اما پس از انتشار بازی Horizon Zero Dawn و فروش باورنکردنی آن در هفته های اول انتشار، این بازی از سری Killzone نیز موفق تر عملکرد کرده و شروع بی نظیری داشته است.

شاون لیدن (Shawn Layden)، رئیس کل بخش سرگرمی های کمپانی سونی، در خصوص فروش بی نظیر بازی Horizon Zero Dawn اظهار خوشحالی نمود. وی در جدیدترین صحبت های خود اعلام کرد:

ما می دانستیم که بازی Horizon Zero Dawn، یک بازی فوق العاده و منحصر به فردی خواهد بود. واکنش فوق العاده منتقدان به این بازی جدید، باعث فروش بی نظیر آن در سراسر جهان شد.

استودیوی گوریلا گیمز بازی ای طراحی و خلق کرده است که هیچ چیزی از بازی استثنایی کم ندارد! واکنش هایی که از طرفداران این بازی مشاهده کردیم (استریم کردن گیم پلی و به اشتراک گذاری تصاویر بی شمار) همه و همه بیانگر استثنایی بودن بازی Horizon Zero Dawn است.

مدیر عامل استودیوی گوریلا گیمز نیز در بیانیه خود از هیجان زدگی همکاران و سازندگان بازی سخن گفت. وی در بیانیه خود درباره فروش ۲٫۶ میلیون واحدی بازی Horizon Zero Dawn اعلام کرد:

از اینکه بازی Horizon Zero Dawn مورد تحسین و تشویق منتقدان و بازیکنان قرار گرفت، به شدت هیجان زده هستیم. توسعه بازی Horizon Zero Dawn که یک کار بسیار سختی ترقی می شود، از روی عشق بوده است. با مشاهده موفقیت بازی و اینکه پاسخ تمامی زحماتی که در طول ساخت و توسعه بازی کشیدیم، بسیار خوشحال و راضی هستیم.

پس از مشاهده موفقیت بی نظیر این عنوان ویدیویی، استودیوی گوریلا گیمز بر روی ساخت اولین بسته الحاقی بازی مشغول به کار هستند. این خبر چندی پیش توسط اعضای استودیو تایید شد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی در خصوص این بسته الحاقی در دسترس نیست. در صورت انتشار جزئیات بیشتر، رسانه کلیک خبر مربوطه را پوشش خواهد داد. همراه ما باشید...

بازی Horizon Zero Dawn در تاریخ ۲۸ فوریه سال میلادی جاری مصادف با ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی یعنی پلی استیشن ۴ منتشر شد. از نمرات اخذ شده این عنوان می توان به نمره ۹ از ۱۰ وب سایت گیم اسپات و نمره ۹٫۳ از ۱۰ وب سایت معتبر IGN اشاره کرد. گفتنی است که نقد و بررسی کامل و همه جانبه بازی Horizon Zero Dawn در وب سایت کلیک منتشر گردیده است که در آن تمامی بخش های بازی تحلیل شده اند. علاقه مندان جهت مشاهده بررسی بازی، می توانند بر روی این نوشته کلیک فرمایند.

در پایان این گزارش، دیدگاه شما درباره میزان فروش و رکورد شکنی بازی Horizon Zero Dawn چیست؟ فروش این عنوان ویدیویی را در طول یک ماه چگونه پیش بینی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر