تماشا کنید؛ نحوه فعال کردن حالت شب در پرچم دار جدید اچ تی سی U Ultra

 کمپانی اچ تی سی در ویدئویی از حالت شب در گوشی هوشمند جدید خود یعنی HTC U Ultra سخن گفت و در این ویدئو که از وب سایت رسمی HTC منتشر شده است نحوه فعال کردن این حالت توضیح داده شده است.

تماشا کنید؛ نحوه فعال کردن حالت شب در پرچم دار جدید اچ تی سی U Ultra

به گزارش کلیک ، در اندروید نوقا ۷٫۰ با حالتی تحت عنوان حالت شب مواجه شدیم. این حالت به کاربر اندروید این امکان را می دهد تا از نور آبی صفحه نمایش کاسته و بتواند در نورهای کم و در شب با دستگاه خود بهتر کار کند. با کم شدن نور آبی صفحه نمایش در حالت شب کاربران می توانند با راحتی بیشتر در شب با دستگاه خود کار کنند و دیگر نور آبی آزار دهنده ای از صفحه نمایش به سمت چشم آن ها ساطع نمی شود. کم شدن نور آبی صفحه نمایش باعث می شود تا رنگ های صفحه نمایش به سمت گرم تر شدن بروند و کاربر بتواند با خیال راحت تر از گوشی هوشمند خود در شب استفاده کند.

حالت شب در پرچم دار جدید اچ تی سی HTC U Ultra

موضوع حالت شب گوشی های هوشمند با ارائه اندروید ۷ نوقا مطرح شد، این حالت در دستگاه های پیکسل و پیکسل XL گوگل نیز دیده شده است. به جز دستگاه های ذکر شده و پرچم دار جدید اچ تی سی دستگاه های دیگری که اندروید نوقا ۷ را دارند از این قابلیت برخوردار نمی باشند. به نظر می رسد که در به روزرسانی نرم افزاری بعدی اندروید نوقا این قابلیت برای دستگاه ها دیگر نیز فراهم شود.

کمپانی اچ تی سی در ویدئویی رسمی که در وب سایت خود منتشر کرده است از قابلیت حالت شب دستگاه خود صحبت کرده است و در یک ویدئو ۳۲ ثانیه ای به خوبی توانسته این حالت را توضیح دهد و تنظیمات مربوط به آن را به کاربران آموزش دهد. کاربران هم چنین می توانند نور صفحه نمایش را در حالت شب نیز کم و زیاد کنند.

ارسال نظر