رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید HP موسوم به Note X2

کمپانی HP در جریان جشنواره فیلم کن از لپ تاپ جدید خود رونمایی کرده است، این کمپانی از این زمان در جشنواره استفاده کرده است تا لپ تاپ های خود که هدف آن ها دنیای حرفه ای است را رونمایی کند.

رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید HP موسوم به Note X2

کلیک -کمپانی HP از لپ تاپ جدید خود در جریان فستیوال کن رونمایی کرده است و شعار این کمپانی در رونمایی از این لپ تاپ، لپ تاپی برای مصارف حرفه ای بوده است، در واقع هدف توانمندسازی فیلم سازان و افزایش خلاقیت در اجرای ایده ها بوده است. لپ تاپ های رونمایی شده در این رویداد از سری لپ تاپ های Spectre و Envy بوده است، در واقع می توان ویژگی های این لپ تاپ ها را دنباله سری قبلی آن دانست، بدنه فلزی کلاسیک، صفحه کلید قابل جدا شدن از ویژگی های این لپ تاپ ها است که در سری های قبلی نیز دیده شده است.

جدیدترین لپ تاپ عضو سری Spectre، لقب note X2 را گرفته است که به نظر می رسد برای انیماتور ها و طراحان گرافیست مناسب باشد. این لپ تاپ با یک قلم عرضه می شود که همین موضوع نشان می دهد این لپ تاپ مناسب برای طراحان و هنرمندان است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایشی است که با شیب حداکثر ۱۶۵ درجه است.

این صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی بدون شک گزینه بسیار مناسبی برای عکاسان و طراحان گرافیک خواهد بود، صفحه نمایش این لپ تاپ دارای ۶ میلیون پیکسل می باشد، گزینه های مختلفی برای تنظیم نور صفحه نمایش های لپ تاپ های HP وجود دارد که بدون شک در این لپ تاپ نیز وجود خواهد داشت.

لپ تاپ جدید HP از نظر قابلیت ها نیز ویژگی های خاصی دارد و بهتر از قبل عرضه شده است. بدنه با دوام تر، صفحه کلید قابل جدا شدن، پد لمسی مقاوم، دوربین ۱۳ مگا پیکسلی با وضوح بالا، سیستم احراز هویت بیومتریک، هشت ساعت عمر باتری، شارژ بیش از ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه از ویژگی های خاص این لپ تاپ است.

قابلیت حمل و قدرت

Envy 13 یک لپ تاپ بسیار قدرتمند است که دارای قابلیت حمل بسیار خوبی نیز است. این لپ تاپ بسیار سبک است و دارای وزن ۲٫۷۲ پوند است. این لپ تاپ به راحتی می تواند ۱۴ ساعت باتری نگاه دارد و دارای پردازنده اینتل i5 است و دارای رم ۸ گیکابایت است.

رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید HP موسوم به Note X2

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش UHD است که ۸ میلیون پیکسل دارد و اسپیکر های این لپ تاپ نیز توسط کمپانی Bang & Olufsen تولید شده است.

لپ تاپ Envy 17 دارای قابلیت هایی مشابه است و ۱۶ گیگابایت رم دارد و پردازنده گرافیکی آن نیز Nvidia GeForce 940MX است، پردازنده این لپ تاپ اینتل i7 است و دارای ۱ ترابایت سخت افزار است. هم چنین صفحه نمایش این لپ تاپ لبه به لبه و Full HD و لمسی است و از قلم های کمپانی مایکروسافت نیز پشتیبانی می کند.

وزن این لپ تاپ ۶٫۷۳ پوند است که نشان می دهد حمل و نقل آن نیز آسان است.

لپ تاپ Envyx360 رقیب جدیدی است که دارای صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی است و بدنه آن نیز مانند بسیاری از بدنه های کلاسیک فلزی است. این لپ تاپ با پردازنده i5 و i7 عرضه می شود و پردازنده آن نیز AMD است و رم این لپ تاپ ۱۶ گیگابایتی است،Envy17 در حال حاضر در حالت فروش قرار دارد و مدل جدید نیز ماه آینده به فروش می رسد.

رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید HP موسوم به Note X2

لپ تاپ های جدید در پایان ماه ژوئن در دسترس قرار می گیرند و در آمریکا با قیمت های Spectre x2 999.99 دلار،Envy x360،۸۹۹٫۹۹ دلار،Envy 13 104999 دلار،Envy 17 999.99 دلار به فروش می رسند.

ارسال نظر