جدیدترین تصاویر گوشی HTC 10 در کنار مشخصات فنی آن منتشر شدند!

ساعاتی پیش شاهد انتشار جدیدترین تصاویر و مشخصات فنی مربوط به پرچمدار سال ۲۰۱۶ کمپانی اچ‌تی‌سی یعنی گوشی هوشمند HTC 10 بودیم. این تصاویر در قالب یک گالری خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

جدیدترین تصاویر گوشی HTC 10 در کنار مشخصات فنی آن منتشر شدند!

حتما می‌دانید که کمپانی بحران زده اچ‌تی‌سی هنوز از پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود رونمایی نکرده است. پرچمدار جدید این شرکت احتمالا با نام اختصاصی HTC 10 معرفی می‌شود و بدون تردید نقشی اساسی در ادامه بقاء این شرکت و ایجاد تغییراتی در روند کسب درآمدهای آن ایفا می‌کند. اچ‌تی‌سی چندی پیش به طور رسمی تیزری را منتشر کرد که در آن به برگزاری کنفرانسی اختصاصی در روز دوازدهم ماه آوریل اشاره شده بود. با توجه به محتویات تیزر نامبرده شده، انتظار داریم که در جریان این کنفرانس شاهد رونمایی رسمی از پرچمدار جدید این شرکت تایوانی باشیم.

اما از زمانی که تیزر یا دعوتنامه رسمی اچ‌تی‌سی به منظور برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در روز دوازدهم آوریل منتشر شد، سیر اخبار و شایعات مرتبط با این محصول دو چندان شدند. در حال حاضر تقریبا هر روز شاهد انتشار خبرهای بیشتری در رابطه با گوشی هوشمند HTC 10 هستیم و در این بین چیزی در حدود ۱۵ روز دیگر تا رونمایی رسمی از این محصول زمان باقی مانده است. انتظار می‌رفت که اچ‌تی‌سی در طراحی گوشی هوشمند HTC 10 به کلی تجدید نظر کرده و ظاهر آن را نسبت به سایر محصولات برند خود کاملا متفاوت طراحی کند. اما طبق تصاویری که تاکنون از این محصول منتشر شده، تنها شاهد تفاوت‌های ناچیزی در طراحی بدنه این گوشی بودیم و به نوعی باید سبک کلی طراحی آن را همچنان مشابه با سایر نسخه‌های پیشین سری پرچمداران اچ‌تی‌سی بدانیم.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش شاهد انتشار جدیدترین تصاویر گوشی هوشمند HTC 10 بودیم. این تصاویر به وضوح نشان می‌دهند که پرچمدار سال ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی از لنز دوربین دایره‌ای شکل، چراغ فلش LED دوبل و لیزر فوکوس اتوماتیک بهره‌مند است. همچنان در این تصاویر دو نسخه خاکستری رنگ و مشکی این گوشی هوشمند قابل مشاهده است. مجموعه کلی این تصاویر جدید منتشر شده را می‌توانید در آلبوم زیر مشاهده کنید.












اما علاوه بر تصاویری که از گوشی HTC 10 منتشر شده، شاهد اشاره مستقیم به برخی از خصوصیات و ویژگی‌های فنی این محصول نیز بودیم. بر اساس گزارشات به دست آمده، ظاهرا اچ‌تی‌سی پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را به صفحه نمایشی ۵٫۱۵ اینچی و از نوع Super AMOLED و با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD مجهز می‌کند. این موضوع در حالی است که چندی پیش گفته شده بود، صفحه نمایش گوشی HTC 10 از نوع Super LCD 5 در نظر گرفته می‌شود!

پرچمدار اچ‌تی‌سی به سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی و قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز شده و رم آن ۴ گیگابایتی خواهد بود. حافظه داخلی دستگاه هم به طور پیش فرض ظرفیت ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی این گوشی احتمالا از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی و محصولی از برند سونی با کد IMX377 تشکیل می‌شود. شایان ذکر است که این سنسور دوربین در واقع همان سنسوری است که در نکسوس ۵X و نکسوس ۶P گوگل از آن استفاده به عمل آمده است. ظاهرا گوشی هوشمند HTC 10 از قابلیت پخش صوتی BoomSound بهره‌مند می‌شود اما این بار خبری از تجهیز دستگاه به اسپیکرهای پنل جلویی وجود ندارد. هنوز مشخص نشده که اچ‌تی‌سی با در نظر گرفتن چه تدابیری قابلیت و کیفیت پخش صوتی پرچمدارش را افزایش می‌دهد، اما در هر حال این شرکت تایوانی در تیزرهای پیشین خود مستقیما به قدرت پخش صوتی بالای پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود اشاره کرده است.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر