گوشی HTC 10 Lifestyle در کنار نسخه اصلی پرچمدار اچ‌تی‌سی معرفی می‌شود!

احتمالا کمپانی اچ‌تی‌سی در کنار گوشی هوشمند HTC 10 نسخه دیگری از این محصول را نیز معرفی می‌کند که HTC 10 Lifestyle نام داد. اطلاعات مربوط به این گوشی ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شدند.

گوشی HTC 10 Lifestyle در کنار نسخه اصلی پرچمدار اچ‌تی‌سی معرفی می‌شود!

همانطور که می‌دانید کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی از نظر مالی و روند کسب درآمد در بحران جدی به سر می‌برد. میزان فروش گوشی‌های هوشمند این کمپانی طی چند سال اخیر نتوانسته روند رو به رشد و حتی متعادلی را به همراه داشته باشد. اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۵ افت درآمد چشمگیری را تجربه کرد و استقبال کاربران از پرچمدار این کمپانی یعنی گوشی هوشمند HTC One M9 ناامیدکننده بود. افت درآمدهای بخش موبایل این برند تایوانی تا حدی زیاد بود که حتی شاهد انتشار اخبار مبنی بر احتمال ورشکستگی اچ‌تی‌سی بودیم.

اما در هر حال اچ‌تی‌سی هنوز سعی می‌کند تا از بحران مالی ایجاد شده رهایی یابد و بتواند مجددا خود را در صنعت موبایل مطرح سازد. در این بین پرچمدار جدید این شرکت نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند. چنانچه اچ‌تی‌سی بتواند با رونمایی از پرچمدار جدیدش توجه کاربران را جلب نماید و نهایتا تعداد معقولانه‌ای از این محصول را به فروش برساند، بدون تردید می‌تواند از بحران مالی ایجاد شده رهایی پیدا کند. اما اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید شاهد ورشکستگی این برند تایوانی باشیم.

پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی احتمالا با نام اختصاصی HTC 10 معرفی می‌شود. این گوشی هوشمند طی کنفرانسی که اچ‌تی‌سی امروز برگزار می‌کند، معرفی خواهد شد. پیش از این شنیده بودیم که احتمالا اچ‌تی‌سی نسخه‌ای مجزا از پرچمدارش را با تجهیز به تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ روانه بازار خواهد کرد و همچنین خبرهایی مبنی بر همکاری این شرکت با مایکروسافت به منظور عرضه نسخه ویندوزی گوشی هوشمند HTC 10 را نیز شنیده بودیم. اما طبق تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا اچ‌تی‌سی در کنار نسخه اصلی پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود نسخه‌ای مجزا از این گوشی را نیز معرفی خواهد کرد که HTC 10 Lifestyle نام می‌گیرد.

۱

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند HTC 10 Lifestyle احتمالا نسخه‌ای ضعیف‌تر پرچمدار اصلی این شرکت یعنی گوشی HTC 10 محسوب می‌شود. شاید این گوشی همان محصولی باشد که پیش از این گفته شده بود با تجهیز به تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام معرفی می‌شود. با این وجود در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیق‌تری در این رابطه منتشر نشده و به واقع نمی‌دانیم که گوشی هوشمند HTC 10 Lifestyle از نظر خصوصیات و ویژگی‌های فنی چگونه محصولی خواهد بود! اما برخلاف این محصول، تاکنون اخبار و شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند HTC 10 منتشر شده است. این گوشی هوشمند که پرچمدار جدید برند تایوانی اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود امروز و طی کنفرانس اختصاصی که اچ‌تی‌سی برگزار خواهد کرد رونمایی می‌شود. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از این محصول، احتمالا گوشی هوشمند HTC 10 از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی و نوع Super LCD 5 با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا QHD بهره‌مند می‌شود. دوربین اصلی این گوشی از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی و نوع اولتراپیکسل ۲ تشکیل می‌شود که قابلیت فوکوس لیزری و OIS (لرزشگیر اپتیکال) را به همراه دارد. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاء، رم ۴ گیگابایتی، سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی احتمالی پرچمدار سال ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی محسوب می‌شوند که به زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر