دو نسخه از گوشی HTC 10 تاییدیه FCC دریافت کردند

ظاهرا پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی به شکل بی سروصدایی از سازمان FCC ایالات متحده تاییدیه عرضه دریافت کرده است. تاییدیه این سازمان برای دو نسخه از گوشی HTC 10 صادر شده است!

دو نسخه از گوشی HTC 10 تاییدیه FCC دریافت کردند

همانطور که می‌دانید کمپانی بحران زده اچ‌تی‌سی هنوز از پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود رونمایی نکرده است. این شرکت تایوانی در جریان رویداد MWC 2016 تنها چند محصول میان رده را معرفی کرد و تصمیم گرفت که پرچمدارش را طی ماه آوریل که هم اکنون در آن به سر می‌بریم، معرفی نماید.

به گزارش کلیک، گوشی هوشمند HTC 10 به زودی و در روز دوازدهم ماه آوریل طی کنفرانسی اختصاصی که شرکت اچ‌تی‌سی در نظر گرفته معرفی می‌شود. تاکنون اخبار گسترده‌ای در رابطه با این محصول منتشر شده و خود اچ‌تی‌سی طی چند وقت اخیر تیزرهای جنجال‌برانگیزی را در رابطه با پرچمدار جدیدش معرفی کرده است. اچ‌تی‌سی در یکی از اولین تیزرهای تبلیغاتی مرتبط با گوشی HTC 10 اشاره کرد که دوربین این محصول استاندار رده جهانی داشته و اولین دوربینی است که با کیفیتی این چنینی در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد! بنابراین انتظار داریم که عملکرد دوربین اصلی گوشی HTC 10 کیفیتی فراتر از آنچه که تاکنون دیده‌ایم را به همراه داشته باشد.

همچنین اچ‌تی‌سی چند روز پیش در تیزر و بیانیه جدید دیگری به طور رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند HTC 10 روان‌ترین و سریع‌ترین گوشی اندرویدی کنونی معرفی و عرضه شده به بازار خواهد بود. وی در پایان، این جمله را به کار برد: "آن‌ها خواهند دید!". کاملا مشخص است که منظور اچ‌تی‌سی از این جمله کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ، ال‌جی و ... هستند و به نوعی این شرکت‌های بزرگ را مورد خطاب قرار داده است. بنابراین انتظار داریم که گوشی هوشمند HTC 10 از نظر قدرت عملکرد نیز محصولی فوق‌العاده باشد.

البته ادعای اچ‌تی‌سی مبنی بر قدرت عملکرد بالای گوشی HTC 10 تنها به یک بیانیه ساده ختم نمی‌شود. چندی پیش شاهد انتشار وضعیت عملکرد گوشی HTC 10 در بنچمارک AnTuTu بودیم. بر اساس گزارش سایت AnTuTu، ظاهرا گوشی هوشمند HTC 10 توانسته که در این بنچمارک امتیازی معادل با ۱۵۶۳۹۱ را به ثبت برساند! این امتیاز نسبت به امتیازی که محصولاتی همچون گوشی گلکسی S7 Edge سامسونگ، Mi 5 شیائومی و آیفون ۶S اپل در بنچمارک AnTuTu ثبت کرده‌اند به مراتب بیشتر است. بنابراین این موضوع نشان می‌دهد که ادعای کمپانی اچ‌تی‌سی مبنی بر قدرت عملکرد بالای گوشی HTC 10 صحت دارد.

اما ظاهرا به تازگی دو نسخه از گوشی هوشمند HTC 10 به شکل بی سروصدایی از سازمان FCC تاییدیه عرضه دریافت کرده‌اند. این دو نسخه از گوشی هوشمند نامبرده شده با کدهای اختصاصی ۲PS6200 و ۲PS6500 معرفی شده‌اند. هنوز به شکل دقیق مشخص نشده که اختلاف مابین این دو نسخه در چیست، اما شاید یکی از آن‌ها نسخه ویندوزی گوشی HTC 10 باشد که چندی پیش شایعاتی در رابطه با آن منتشر شده بود.

بنا به گزارشات به دست آمده، ظاهرا گوشی هوشمند HTC 10 از صفحه نمایشی ۵٫۱۵ اینچی و با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره‌مند می‌شود. پنل نمایشگر این محصول یا از نوع AMOLED بوده و یا از نوع Super LCD 5 در نظر گرفته می‌شود. سیستم روی چیپی (SoC) که در نسخه اصلی این محصول مورد استفاده قرار می‌گرید، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام خواهد بود و دستگاه به رمی ۴ گیگابایتی مجهز می‌شود. حافظه داخلی پیش فرض ۳۲ گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های فنی احتمالی پرچمدار سال ۲۰۱۶ کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی محسوب می‌شوند.

۱

منبع: phonearena

ارسال نظر