HTC Desire 10 Pro اوایل ماه آینده به بازار می‌آید

گوشی هوشمند جدید HTC که احتمالاً نام آن Desire 10 Pro خواهد بود، قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر به بازار بیاید. در این تاریخ قرار است که HTC دست‌کم یک گوشی هوشمند جدید را معرفی کند.

HTC Desire 10 Pro اوایل ماه آینده به بازار می‌آید

به گزارش کلیک، کارخانه HTC در تاریخ ۳۱ آگوست یک تیزر ویدیویی را منتشر کرد که در آن به طور مختصر یکی از گوشی‌هایِی را نشان می‌داد که قبلا نمایش داده شده بود و این بار لبه‌های باریک‌تری نسبت به قبل داشت.

دستگاهی که در تیزر ویدیویی به نمایش گذاشته شده است، بسیار شبیه Desire 10 Pro است یعنی همان گوشی هوشمندی که پیش‌تر و طی این ماه در ارائه‌های غیر رسمی دیده بودیم.

بر اساس شایعات موجود، Desire 10 Pro قرار است به صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسل مجهز باشد. همچنین پردازنده آن قرار است از نوع کوالکام اسنپ دارگون ۸۲۰ باشد. دوربین اصلی این گوشی با کیفیت ۱۲ مگا پیکسل و دوربین جلوی آن با کیفیت ۵ مگا پیکسل عرضه شده و دارای یک رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است. اندرویدی که این گوشی قرار است با آن عرضه شود، مارشمالو ۶٫۰ است اما حدس ما این است که HTC در حال برنامه‌ریزی است تا اندروید آن را به نوقا ۷٫۰ ارتقا دهد.

در کنار Desire 10 Pro، احتمال آن وجود دارد که HTC گوشی Desire 10 Lifestyle را هم در همین تاریخ معرفی کند. انتظار می‌رود که این مدل، یک گوشی شیک و با قیمت مناسب باشد. Desire 10 Lifrstyle ممکن است که به یک پردازنده اسنپ دراگون و از سری ۴xx باشد و نمایشگر آن نیز با اندازه ۵ اینچ، کیفیت ۷۲۰ پیکسلی را ارائه دهد.

مدل دیگری که به نظر می‌رسد به زودی به بازار معرفی شود، HTC One A9s است که احتمالاً زودتر از دو مدل ذکر شده معرفی و رونمایی شود. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، قرار بر این است که HTC گوشی One A9s را در تاریخ ۱ سپتامبر (یعنی همین امروز) در IFA 2016 رونمایی کند.

ارسال نظر