اطلاعات تازه فاش شده در مورد پرچمدار جدید HTC

بر خلاف انتظار ها شرکت HTC امسال پرچمدار جدید خود را در MWC معرفی نکرد. ولی تصاویر جدیدی از نمای پشتی HTC One M10 فاش شده است که کمی با تصاویری که قبلا فاش شده بود تفاوت دارد.

اطلاعات تازه فاش شده در مورد پرچمدار جدید HTC

به گزارش کلیک، طراحی پشت گوشی جدید اچ تی سی زیبا و جالب است. بر خلاف مدل های پیشین که گوشه هایی خمیده داشتند به نظر می رسد One M10 دارای گوشه های تیز خواهد بود که نوعی خلاقیت در میان گوشی های HTC محسوب می شود.

اما منبع این اطلاعات جدید، چند نکته عجیب در مورد این گوشی افشا کرده است. به گفته منبع خبر صفحه نمایش One M10 از نوع AMOLED خواهد بود و اچ تی سی هنوز هم قصد روی آوردن به نمایشگر های QHD ندارد. همچنین از پورت USB-C نیز در آن استفاده شده که این گوشی را به یکی از معدود دستگاه های اندوریدی دارای این پورت تبدیل می کند.باتری پرچمدار جدید اچ تی سی 3000 میلی آمپر خواهد بود و تراشه اسنپدارگون 820 به همراه حافظه رم 4 گیگابایتی از دیگر مشخصات احتمالی One M10 خواهند بود.

photo_2016-02-24_13-09-55

البته با توجه به تعدد افشاگری ها در مورد این گوشی و تفاوت اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده،نمی توان تا زمان معرفی رسمی به قطعیت از مشخصات آن سخن گفت ولی چیزی که واضح است این است که اچ تی سی تغییرات اساسی در طراحی پرچمدار جدید خود اعمال کرده است.

هنوز تاریخ دقیقی از زمان معرفی آن داده نشده است ولی احتمالا معرفی آن در رویدادی در ماه مارس یا آوریل خواهد بود.

منبع:slashgear

ارسال نظر