تصویر گوشی وان ام 10 اچ‌تی‌سی در رنگ سفید فاش شد

ساعاتی پیش شاهد انتشار تصویری از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی بودیم. در این تصویر پنل جلویی این محصول با رنگ بدنه سفید به وضوح نمایش داده شده است.

تصویر گوشی وان ام 10 اچ‌تی‌سی در رنگ سفید فاش شد

کمپانی اچ‌تی‌سی که در سال 2015 بحران مالی عظیمی را پشت سر گذاشت و برای رهایی از آن باید در سال 2016 عملکرد دقیقی داشته باشد در نمایشگاه MWC 2016 حضور پیدا می‌کند. طبق شایعات اخیر منتشر شده، ظاهرا این برند تایوانی بنا به دلایل خاصی تمایلی به معرفی پرچمدار جدیدش در جریان این رویداد ندارد. گفته شده که اچ‌تی‌سی معتقد است رونمایی از پرچمدارش در این نمایشگاه با توجه به معرفی گوشی‌های پرمخاطبی همچون جی 5، گلکسی اس 7 و ... استراتژی عملکردی مناسبی به شمار نمی‌رود.

اچ‌تی‌سی سال گذشته و در جریان کنگره جهانی موبایل 2015 در کنار گوشی‌های هوشمندی همچون گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج از پرچمدار جدیدیش یعنی گوشی هوشمند وان ام 9 رونمایی کرده بود، اما ظاهرا اینبار این اتفاق رخ نمی‌دهد. لازم به ذکر است که هنوز نمی‌دانیم نام دقیق پرچمدار جدید این برند تایوانی چه خواهد بود! پیش از این گفته می‌شد که این گوشی احتمالا با نام اختصاصی HTC Perfume معرفی می‌شود، اما چندی پیش آقای اوان بلاس (Evan Blass) اشاره کرد که در نام جدید این گوشی از واژه One استفاده می‌شود اما این محصول با نام تجاری وا‌ن ام 10 معرفی نمی‌شود. با این وجود از آنجایی که ما هنوز نام دقیق این گوشی را نمی‌دانیم، طبق روال همیشه آن را وان ام 10 خطاب می‌کنیم.

به گزارش کلیک، این احتمال وجود دارد که اچ‌تی‌سی در رویداد MWC 2016 از پرچمدار جدیدیش رونمایی کند. به تازگی آقای اوان بلاس با حساب کاربری معروف @evleaks خود در شبکه اجتماعی توییتر تصویری را منتشر کرد که در آن پنل جلویی پرچمدار جدید کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در رنگ سفید به وضوح نمایش داده شده است. با توجه به ظاهر کاملا تکمیل و بی عیب و نقص این گوشی می‌توان تشخیص داد که طراحی این گوشی تمام شده و دستگاه آماده رونمایی است. بنابراین شاید اچ‌تی‌سی پرچمدار جدیدش را به کنگره جهانی موبایل بیاورد و از آن در کنار گوشی‌های هوشمندی همچون گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، ال‌جی جی 5 و ... پرده‌برداری نماید.

1

اما همانگونه که در تصویر ضمیمه شده مشاهده می‌کنید، ظاهرا طراحی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی نسبت به نسخه‌های پیشین آن متفاوت است. همانطور که می‌بینید دکمه فیزیکی Home در بخش زیرین پنل نمایشگر دستگاه تعبیه شده و احتمالا نقش اسکنر اثر انگشت کاربر را نیز ایفاء می‌کند. همچنین به وضوح مشخص است که خروجی‌های مربوط به اسپیکرهای دوبل دستگاه از پنل جلویی محصول حذف شده‌اند، این موضوع می‌تواند بدین معنا باشد که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی از اسپیکر دوبل بهره‌مند نمی‌شود! البته احتمال نصب این خروجی‌ها در پنل پشتی دستگاه نیز وجود دارد. پیش از این گفته می‌شد که طراحی بدنه و ظاهرا پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی بسیا شبیه به گوشی هوشمند One A9 و آیفون اپل خواهد بود. این شباهت ظاهری در تصویر ضمیمه شده نیز مشاهده می‌شود.

بنابراین این احتمال وجود دارد که در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 شاهد معرفی رسمی گوشی هوشمند وان ام 10 یا بهتر بگوییم پرچمدار جدید برند تایوانی اچ‌تی‌سی باشیم. پیش از این گفته شد که احتمالا اچ‌تی‌سی در رویدادی مجزا و طی ماه مارس از پرچمدار سال 2016 خود رونمایی می‌کند و عرضه آن از ماه اوریل یا می آغاز می‌شود. با وجود تمام این تفاسیر هنوز خود شرکت اچ‌تی‌سی در قبال این موضوع و اخبار منتشر شده هیچ عکس‌العملی نشان نداده است. به نظر شما اچ‌تی‌سی در رویداد MWC 2016 از پرچمدار جدیدش رونمایی خواهد کرد؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر