پرچمدار اچ‌تی‌سی دوازدهم آوریل رونمایی می‌شود

به نظر می‌رسد که سرانجام تاریخ رونمایی رسمی از پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی یعنی گوشی هوشمند HTC 10 مشخص شده باشد، چرا که اچ‌تی‌سی دعوتنامه مربوط به کنفرانس اختصاصی خود برای روز دوازدهم ماه آوریل را منتشر کرد!

پرچمدار اچ‌تی‌سی دوازدهم آوریل رونمایی می‌شود

همانطور که در جریان هستید کمپانی اچ‌تی‌سی هنوز پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را معرفی نکرده است. در اواخر سال ۲۰۱۵ انتظار می‌رفت که اچ‌تی‌سی در جریان کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان رویداد MWC 2016 از پرچمدار جدیدش رونمایی کند، اما نهایتا این موضوع محقق نشد و اچ‌تی‌سی عقیده داشت که معرفی پرچمدارش در جریان این نمایشگاه استراتژی کاری مناسب به شمار نمی‌رود.

عدم رونمایی اچ‌تی‌سی از پرچمدار جدیدش منجر شد که سیر خبرها و شایعات منتشر شده در رابطه با این محصول طی چند وقت اخیر و پس از برپایی نمایشگاه MWC 2016 افزایش یابد. پیش از این گفته شده بود که احتمالا اچ‌تی‌سی طی ماه آوریل از گوشی HTC 10 رونمایی می‌کند. حال شاهد انتشار رسمی تیزر و دعوتنامه اچ‌تی‌سی برای کنفرانسی اختصاصی که در روز دوازدهم آوریل برگزار می‌شود هستیم.

به گزارش کلیک، کنفرانس پیش رو و مربوط به روز دوازدهم ماه آوریل با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی پخش می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید، اچ‌تی‌سی به منظور رونمایی از گوشی هوشمند HTC One A9 نیز از روش مشابهی استفاده کرد. به منظور معرفی این گوشی رویدادی بسیار کوچک در شهر نیویورک برگزار شده بود و با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی گوشی هوشمند One A9 معرفی شد. حال ظاهرا سبک معرفی مشابهی برای رونمایی از گوشی هوشمند HTC 10 نیز در نظر گرفته شده است.

۱

کنفرانس اختصاصی اچ‌تی‌سی برای روز دوازدهم ماه آوریل هم در نیویورک و رأس ساعت ۸ صبح به وقت این منطقه برگزار می‌شود. بنابراین تقریبا چیزی در حدود ۱۹ روز تا زمان رونمایی رسمی از پرچمدار سال ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی زمان باقی مانده است. همانگونه که می‌دانید، شرکت اچ‌تی‌سی هم اکنون در یک بحران مالی عظیم به سر می‌برد و از نظر درآمد وضعیت نگران کننده‌ای دارد. این شرکت سال گذشته حتی تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفت. حال گوشی هوشمند HTC 10 به عنوان پرچمدار جدید این کمپانی نقشی اساسی در رون کسب درآمدهای آن و سرنوشت نهایی این شرکت ایفاء می‌کند. اچ‌تی‌سی امیدوار است که استقبال خوبی از این محصول صورت پذیرد و پرچمدار جدیدش بتواند توجه کاربران را جلب کند. حال بیایید نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های احتمالی این گوشی هوشمند داشته باشیم.

بنا به گزارشات به دست آمده، احتمالا گوشی هوشمند HTC 10 از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره‌مند می‌شود. پنل نمایشگر این محصول یا از نوع AMOLED بوده و یا از نوع Super LCD 5 در نظر گرفته می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام خواهد بود. رم آن ۴ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی پیش فرض محصول ظرفیت ۳۲ گیگابایتی دارد. همچنین این گوشی هوشمند از حافظه جانبی و رم میکرو اس‌دی (Micro SD) هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین اصلی گوشی HTC 10 احتمالا از سنسوری اولتراپیکسل و ۱۲ مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود. این سنسور احتمالا از سری محصولات کمپانی سونی خواهد بود. طبق شایعات اخیر منتشر شده در رابطه با این گوشی هم، احتمالا باتری آن ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند HTC 10 برای جلب توجه کاربران پروسه بسیار دشواری را در پیش روی خود دارد. این گوشی باید با سایر محصولات اندرویدی همچون گلکسی S7، گلکسی S7 Edge سامسونگ و ال‌جی جی ۵ رقابت کند. امیدوار هستیم که اچ‌تی‌سی این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده باشد که پتانسیل لازم برای رقابت با این محصولات را به همراه داشته باشد. نظر شما در رابطه با پرچمدار آینده این شرکت تایوانی چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر