تیزر جدید اچ‌تی‌سی از قدرت بالای پرچمدار جدیدش خبر می‌دهد!

کمپانی اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش جدیدترین تیزر تبلیغاتی مربوط به پرچمدار سال 2016 خود را منتشر کرده و در آن به قدرت بالای این محصول اشاره مستقیمی داشته است.

تیزر جدید اچ‌تی‌سی از قدرت بالای پرچمدار جدیدش خبر می‌دهد!

در ابتدا پیش بینی می‌شد که اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان نمایشگاه MWC 2016 به طور رسمی از پرچمدار جدیدش رونمایی کند، اما این چنین نشد. ظاهرا اچ‌تی‌سی عقیده داشته که در نمایشگاه MWC 2016 توجه افراد بر روی پرچمداران دو شرکت سامسونگ و ال‌جی معطوف است و رونمایی اچ‌تی‌سی از پرچمدار جدیدش در این نمایشگاه استراتژی عملکردی مناسب به شمار نمی‌رود! نبابراین اچ‌تی‌سی از معرفی پرچمدارش در کنگره جهانی موبایل 2016 خودداری کرد و احتمالا در آینده نزدیک و در یک رویداد اختصاصی از این محصول پرده‌برداری می‌کند. هنوز به طور قطعی مشخص نیست که این پرچمدار چه نام دارد اما ما آن را با نام فرضی وان ام 10 (HTC One M10) خطاب خواهیم کرد.

اگر اخبار مرتبط با رویداد MWC 2016 را دنبال کرده باشید می‌دانید که اچ‌تی‌سی در این رویداد از سه گوشی هوشمند دیزایر 825 (Desire 825)، دیزایر 630 (Desire 630) و دیزایر 530 (Desire 530) رونمای کرد. متاسفانه در جریان کنفرانس اچ‌تی‌سی شاهد ارائه هیچ اطلاعاتی در رابطه با پرچمدار جدیدش نبودیم و این موضوع تا حدی نگران کننده به نظر می‌رسید. اما طبق گزارشات به دست آمده، ظاهرا اچ‌تی‎سی قصد دارد که در ماه مارس ال جاری رویدادی اختصاصی را برپا ساخته در آن پرچمدار سال 2016 خود را معرفی کند. جدیدترین تیزر تبلیغاتی مربوط به پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی ساعای پیش از سوی این برند تایوانی منتشر شد. در این تیزر عبارت "Powerof10" نوشته شده که مستقیما کنایه‌ای مبنی بر قدرت عملکرد بالای گوشی وان ام اچ‌تی‌سی خواهد بود.

1

به گزارش کلیک، احتمالا اچ‌تی‌سی در آینده نزدیک از پرچمدار جدیدش رونمایی خواهد کرد. چندی پیش شاهد انتشار خبرهایی بودیم که از احتمال عرضه گوشی وان ام 10 در ماه می خبر می‌داد. همچنین تصاویری احتمالی از این گوشی هم منتشر شده بود که جدیدترین آن‌ها را در طول این مقاله مشاهده می‌کنید. متاسفانه در تیزر تبلیغاتی جدید منتشر شده از سوی اچ‌تی‌سی هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی احتمالی پرچمدار جدیدش نشده و حتی ظاهر محصول هم مشخص نیست. اما طبق تصویر ضمیمه شده در این تیزر احتمالا لبه‌های صفحه نمایش این گوشی حالتی خمیده خواهند داشت و این موضوع از طراحی منحصر به فرد پرچمدار اچ‌تی‌سی خبر می‌دهد. البته باید اشاره کنیم که این امر تنها در حد یک گمانه زنی محسوب می‌شود. اما در هر صورت اچ‌تی‌سی در تازه‌ترین تیزر خود به وضوح اشاره کرده که گوشی وان ام از نظر قابلیت‌های پردازشی محصولی فوق‌العاده قدرتمند خواهد بود.

2

انتظار داریم که گوشی هوشمند وان ام 10 اچ‌تی‌سی از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1140 در 2560 پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره‌مند شود. رم آن 4 گیگابایتی و حافظه داخلی دستگاه 32 گیگابایتی و قابل ارتقاء خواهد بود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول هم بدون تردی تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی منتشر نشده و صحت اطلاعات فوق هم به طور رسمی از جانب اچ‌تی‌سی به تایید نرسیده‌اند! نظر شما در رابطه با تیرز جدید اچ‌تی‌سی چگونه است؟

3

منبع: phonearena

ارسال نظر