اچ‌تی‌سی در کنار پرچمدارش از گوشی دیگری با کد Desire A56 رونمایی می‌کند!

بنا به تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، ظاهرا گوشی هوشمند HTC 10 تنها محصولی نخواهد بود که در کنفرانس روز دوازدهم ماه آوریل شاهد رونمایی از آن هستیم. احتمالا محصولی دیگر با کد Desire A56 نیز در کنار آن معرفی می‌شود.

اچ‌تی‌سی در کنار پرچمدارش از گوشی دیگری با کد Desire A56 رونمایی می‌کند!

کمپانی اچ‌تی‌سی که در سال ۲۰۱۵ از نظر مالی دچار افت شد، هنوز از پرچمدار جدید سال ۲۰۱۶ خود رونمایی نکرده است. انتظار می‌رود که پرچمدار سال ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی با پتانسیل بسیار بالایی معرفی شود و این موضوع سبب گردد تا استقبال خوبی از سوی کاربران در قبال عرضه این محصول صورت پذیرد. پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی مدت‌هاست که با کد اختصاصی HTC Perfume شناخته می‌شود و احتمالا اچ‌تی‌سی این محصول را با نام تجاری HTC 10 روانه بازار می‌کند.

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی برای روز دوازدهم ماه جاری (آوریل) رویدادی اختصاصی را در نظر گرفته و با توجه اخبار و تیزرهایی که در رابطه با این کنفرانس منتشر شده، بدون تردید در جریان آن شاهد رونمایی رسمی از گوشی هوشمند HTC 10 خواهیم بود. تاکنون تصور می‌شد که احتمالا در جریان کنفرانس پیش رو شاهد رونمایی از سه نسخه مختلف گوشی هوشمند HTC 10 خواهیم بود و همچنین برخی از منابع خبری از احتمال معرفی نسخه ویندوزی این گوشی نیز خبر دادند. اما تازه‌ترین اطلاعاتی که در رابطه با کنفرانس روز دوازدهم اچ‌تی‌سی منتشر شده از احتمال معرفی یک محصول دیگر در کنار گوشی HTC 10 خبر می‌دهد.

به گزارش کلیک، ظاهرا اچ‌تی‌سی در جریان کنفرانس پیش رو علاوه بر معرفی پرچمدار جدیدش به معرفی یک گوشی هوشمند دیگر با کد اختصاصی Desire A56 می‌پردازد. این خبر از سوی حساب کاربری @LlabTooFer در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است. منبع نامبرده شده پیش از این بارها و بارها توانایی خود در فاش کردن اطلاعات پیش از موعد دقیق و درست را ثابت کرده است، بنابراین احتمال اینکه ادعای جدید وی نیز صحت داشته باشد به مراتب زیاد است. این منبع در پس خود اشاره کرده که گوشی Desire A56 در کنار HTC Perfume رونمایی می‌شود و این محصول شامل دو نسخه تک و دو سیم کارت خواهد بود.

۱

متاسفانه در حال حاضر هیچ اشاره دقیقی به خصوصیات و ویژگی‌های احتمالی گوشی HTC Desire A56 نشده است. اما پیش بینی می‌کنیم که این محصول یک گوشی میان رده باشد و به نوعی با معرفی آن در کنار گوشی HTC 10 قدرت عملکرد این دستگاه به شکل محسوس‌تری نمایش داده شود. احتمالا این گوشی هوشمند از نظر قیمتی هم با قیمت رقابتی روانه بازار می‌شود. اگرچه اچ‌تی‌سی همواره نشان داده که علاقه‌ای نسبت به عرضه محصولات مقرون به صرفه ندارد. اما در هر صورت فراموش نکنیم که این برند تایوانی هم اکنون در یک بحران مالی عظیم به سر می‌برد و برای رهایی از این بحران باید استراتژی‌های عملکردی جدیدی را در پیش بگیرد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر