هدفون‌های ضد نویز اچ‌تی‌سی U11

هدفون‌هایی که تا به حال تولید شده اند نقاط مشترک زیادی با هم دارند و تا وقتی که دستگاه شما از پورت ارتباطی آن پشتیبانی کند، می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. موضوع اخیر در مورد هدفون‌های موجود در جعبه اچ‌تی‌سی U11 صدق نمی کند.

هدفون‌های ضد نویز اچ‌تی‌سی U11

به گزارش کلیک، به زودی آخرین پرچمدار اچ‌تی‌سی با هدفون‌های ضد نویز روانه بازار خواهد شد که باید آن را یک حرکت مثبت در نظر گرفت.
قابلیت ضد نویز این هدفون، به‌نظر می‌رسد که فقط برای اچ‌تی‌سی U11 قابل استفاده می باشد، البته این موضوع توسط اچ‌تی‌سی تایید شده است. درحالی‌ که شما با وصل کردن این هدفون به دستگاه‌های دیگر قادر به شنیدن صدا هستید، ولی قابلیت ضد نویز آن برای شما فعال نمی‌شود.
دقت داشته باشید هدفون‌هایی که به پورت USB Type-C وصل می‌شوند، توان مورد نیاز برای از بین بردن نویز را از این پورت تامین می‌کنند. باوجود این قابلیت، هنوز از علت عدم وجود قابلیت حذف نویز برای دستگاه‌های دیگر اطلاعی نداریم، البته حدس می‌رنیم که در آینده این مشکل نیز برطرف شود.

اگر شما نیز از گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت یعنی اچ‌تی‌سی U پلی و اچ‌تی‌سی U اولترا استفاده می‌کنید، متاسفانه باید بگوییم که نمی‌توانید بر روی قابلیت حذف نویز هدفون‌های جدید حسابی باز کنید. اگرچه این موضوع ناراحت کننده به‌نظر می‌رسد اما از آنجایی‌که این هدفون در جعبه U11 قرار گرفته است، کاربران با گوشی هوشمند جدید خود می‌توانند از همه ویژگی های آن بهره بگیرند.

ارسال نظر