هدست واقعیت مجازی Vive VR اچ‌تی‌سی در CES 2016 معرفی می‌شود

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی طی چند سال اخیر نتوانسته میزان انتظارات خود را در زمینه‌ی فروش گوشی‌های هوشمندش برآورده سازد.

هدست واقعیت مجازی Vive VR اچ‌تی‌سی در CES 2016 معرفی می‌شود

به گزارش کلیک ، متاسفانه روند درآمدزایی این کمپانی طی چند وقت اخیر به شدت افت داشته و تنها محصولی که توانسته تا حد ناچیزی این کمپانی را از بحران مالی ایجاد شده نجات دهد گوشی هوشمند HTC One A9 بوده است.

اما ظاهرا کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی می‌داند که پیشرفت کردن و افزایش درآمدهای خود از فروش گوشی‌های هوشمند امر ساده‌ای نیست و سایر کمپانی‌های رقیب نظیر سامسونگ، اپل، هوآوی و ... هم اکنون پیشرفت‌های چشمگیری داشته و در وضعیت‌های عالی به سر می‌بردند. از اینرو اچ‎‌تی‌سی تصمیم گرفته که بر روی تکنولوژی‌های دیگری سرمایه‌گذاری کند و یکی از این تکنولوژی‌ها که مدتی است اخبار زیادی در رابطه با آن می‌شنویم هدست‌های واقعیت مجازی هستند.

اچ‌تی‌سی مدتی است که بر روی طراحی و تولید هدست واقعیت مجازی اختصاصی خود با نام Vive VR فعالیت می‌کند و ظاهرا این هدست به تازگی توانسته از سازمان FCC تاییده‌ی عرضه دریافت کند. در سمت مقابل به تازگی آقای چر وانگ (Cher Wang) مدیر عامل شرکت اچ‌تی‌سی اعلام کرده که برای رویداد CES 2016 برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد و حال با اخذ تاییده‌ی هدست Vive VR از سوی سازمان FCC ما مطمئنا هستیم که این برنامه‌ریزی ویژه مربوط به رونمایی رسمی از هدست واقعیت مجازی Vive VR اچ‌تی‌سی است.

1

بنابراین مطمئنا کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در رویداد CES 2016 که از روز چهارشنبه ششم ژانویه آغاز می‌شود و تا روز شنبه نهم ماه ژانویه ادامه دارد رسما از هدست واقعت مجازی Vive VR خود رونمایی خواهد کرد. در این گفته شده که علارغم رونمایی زودهنگام از این هدست، عرضه‌ی آن تا ماه آوریل به طول می‌انجامد. به تازگی کمپانی اچ‌تی‌سی کامنتی را در توییتر به ثبت رسانده که رسما خبر از برنامه‌ریزی‌های این شرکت به منظور رونمایی از مدست واقعیت مجازی Vive VR دارد. متن پیام ارسال شده بدین صورت بوده است: "امیدوار هستیم که تمامی افراداز تعطیلات پیش رو در کنار خانواده، دوستان و ... خود لذت ببرند. سال 2016 سالی بسیار بزرگ و سرنوشت‌ساز در زمینه‌ی تکنولوژی‌های مربتط با هدست‌های واقعیت مجازی خواهد بود."

2

بنابراین و با توجه به این گزارشات اخیر ارائه شده، مطمئنا در رویداد CES 2016 کمپانی اچ‌تی‌سی از هدست واقعیت مجازی Vive VR خود رونمایی خواهد کرد، اما همانطور که اشاره داشتیم عرضه‌ی رسمی و گسترده‌ی این هدست تا ماه آوریل سال 2016 به طور می‌انجامد. در این بین هدف اصلی اچ‌تی‌سی رهایی ازبحران مالی است که به آن دچار شده و به نوعی قصد دارد که با افزایش فروش هدست‌های واقعیت مجازی خود، خلاء مالی ایجاد شده را برطرف سازد. به نظر شما آیا اچ‌تی‌سی با این تدابیر می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند؟ آیا علاقمندان به محصولات این شرکت و همچنین سایر علاقمندان به دستگاه‌های هوشمند و تکنولوژی‌های روز از هدست واقعیت مجازی Vive VR اچ‌تی‌سی استقبال می‌کنند و یا طراحی و عرضه‌ی این هدست هم اشتباه دیگری از سوی شرکت اچ‌تی‌سی خواهد بود!؟

3

منبع: phonearena

ارسال نظر