هواوی علامت تجاری P20 را به ثبت رساند

رسانه کلیک - شرکت هواوی به تازگی علامت تجاری P20 را به ثبت رسانده است. این اقدام با توجه به P10 که اخیرا معرفی شده مقداری عجیب به نظر می‌رسد.

هواوی علامت تجاری P20 را به ثبت رساند

تنها ۴ ماه است که از معرفی جدیدترین پرچمدار سری P هواوی می‌گذرد. اگرچه نقطه آغاز این سری، عدد ۶ بوده است، اما تا به حال اثری از پرش های گاه و بیگاه در نامگذاری این سری ندیده بودیم و از این رو است که اقدام تازه هواوی مبنی بر ثبت نام تجاری P20 قدری عجیب به نظر می‌رسد.

در صورت صحت داشتن این خبر که با توجه به منبع معتبر آن چندان قابل تکذیب نیست، می‌توان اینطور نتیجه گیری کرد که هواوی با این کار به دنبال تزریق هوایی تازه به سری پرچمداران خود بوده و احتمالا می‌دانست که از منظر روانشناسی و بازاریابی، ورود سری P به اعداد روتین بالای ۱۰ با رکود احتمالی این سری همراه خواهد بود.

اما با این وجود، حدس و گمان های بی شماری از سوی منابع مختلف در حال ارائه است. از گمانه زنی درباره سخت افزار احتمالی این دستگاه گرفته تا در نظر گرفتن هواوی P20 صرفا به عنوان نسخه بهبود یافته ای برای P10 Plus؛ مخصوصا آنکه جدیدترین پردازنده اختصاصی هواوی با نام کایرین ۹۷۰ در راه است.

هواوی P20

اما موضوع هرآنچه که باشد، رخ دادن چنین اتفاقی هرگز عجیب تلقی نمی‌شود و مثال های معروفی نیز در این باره وجود دارد. پرش سامسونگ از گلکسی نوت ۵ به ۷ را به خاطر دارید؟ البته پرشی که با سر به زمین خوردنش متاسفانه هنوز از یادمان نرفته است. یا حتی نسخه های مختلف ویندوز که در میان این بحثها، یک نفر باید ترتیب اعداد را به مسئول نامگذاری آن آموزش بدهد!

شما در مورد این اقدام شرکت هواوی چه فکر می‌کنید؟ آیا صرفا بهبودی برای P10 در کار است، یا این شرکت در حال داغ کردن بازار برای پرچمدار سال آینده خود است؟ شاید هم اینکار انجام شد تا ما بخشی از وقتمان را به فکر کردن راجع به این اقدام شرکت هواوی اختصاص دهیم!

ارسال نظر