هواوی Mate 9،ساختار منحصربه‌فرد و دوربین دوگانه

هواوی میت ۹ بعد از مدت ها عرضه شد و این گوشی هوشمند با اندروید نوقا و دوربین دوگانه عرضه شده است.

هواوی Mate 9،ساختار منحصربه‌فرد و دوربین دوگانه

کلیک- پس از خبر ها و عکس های لو رفته هواوی میت ۹ ،امروز شاهد رونمایی این گوشی هوشمند هستیم که توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. هواوی از جمله کمپانی های چینی است که توانسته جای خوبی را برای خود در بازار چین و حتی بین‌الملل پیدا کند.

این فبلت پرچم دار علاوه بر ساختار فنی قابل قبول ،ظاهر زیبایی نیز دارد.میت ۹ دارای ضخامت کم و صفحه نمایش متناسب با بدنه اش است.نکته ای که در بررسی میت ۹ باید در نظر داشته باشیم دوربین دوگانه این گوشی هوشمند است که حاصل همکاری کمپانی لایکا و هواوی است.

هواوی Mate 9 ،ساختار منحصربه‌فرد و دوربین دوگانه

دوربین

این اولین باری نیست که ما شاهد تکنولوژی دوربین دوگانه بر روی گوشی های هوشمند هواوی هستیم. قبل از میت ۹ ،هواوی دوربین های دوگانه خود را بر روی P9 و Honor 8 عرضه داشته است و دوربین دوگانه P9 و میت ۹ هر دو با همکاری هواوی و لایکا عرضه شده است.

هواوی Mate 9 ،ساختار منحصربه‌فرد و دوربین دوگانه

امروزه بازار دوربین های دوگانه گوشی های هوشمند داغ است،به تازگی به‌روزرسانی ۱۰٫۱ iOS عرضه شده است و در این به روزرسانی حالت پرتره برای آیفون ۷ پلاس عرضه شده است. شاید بتوان دوربین دوگانه آیفون ۷ را یکی از رقبای هواوی میت ۹ دانست. عملکرد دوربین های دوگانه آیفون ۷ با هواوی میت ۹ بسیار متفاوت است،در آیفون ۷ ما شاهد دو دوربین با فاصله کانونی های متفاوت هستیم.،یک لنز واید و یک لنز تله فتو که هر لنز می تواند با فاصله کانونی متفاوت عکس تهیه کند.اما در هواوی میت ۹ ما شاهد یک دوربین مونوکروم ۲۰ مگا پیکسلی و یک دوربین رنگی ۱۲ مگا پیکسلی هستیم.عملکرد این دوربین دوگانه به این صورت است که تصویر نهایی که ما دریافت می کنیم در واقع ترکیب تصویر این دو دوربین است.

هواوی Mate 9 ،ساختار منحصربه‌فرد و دوربین دوگانه

میت ۹ دارای لرزش گیر اپتیکال است و توانایی فیلم برداری ۴K را نیز دارد.دوربین میت ۹ مانند آیفون ۷ پلاس دارای محورهای فوکوس هیبریدی است که به کاربر کمک می کند تا تصاویر بهتری از اشیا متحرک ثبت کند.

سخت افزار و حافظه

هواوی میت ۹ از تراشه Kirin 960 بهره می برد که با پردازنده octa-core قدرت یافته است.تراشه Kirin 960 شامل ۴ هسته پردازشی Cortex-A73 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز ۴ هسته Cortex A53 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز است.هسته ها توسط واحد پردازش گرافیکی Mali-G71 MP8 با فرکانس ۹۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می شوند.هسته های Cortex-A73 و گرافیک ۸ هسته ای Mali-G71 برای اولین باربر روی میت ۹ به کار برده می شوند. هواوی پردازنده گرافیکی میت ۹ را با پردازنده های اسنپدراگون ۸۲۱ و اگسینوس ۸۸۹۰ مقایسه کرده است و مدعی برتر بودن میت ۹ است.

میت ۹ با حافظه رم ۴ GB و حافظه داخلی ۶۴ GB عرضه می شود و هم چنین از microSD نیز پشتیبانی می کند.

باتری

باتری هواوی میت ۹ ۴۰۰۰ mAh(میلی آمپر) است و با داشتن صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی و قابلیت پخش ۱۰۸۰P به خوبی می تواند یک روز کاری را پشتیبانی کند. هواوی میت ۹ با اندروید نوقا ۷٫۰ عرضه می شود.میت ۹ با هر بار شارژ ۲۰ ساعت مکالمه ۴G و ۲۰ ساعت پخش ویدئو را پشتیبانی می کند.

هواوی Mate 9 ،ساختار منحصربه‌فرد و دوربین دوگانه

نرم افزار

میت ۹ با سیستم عامل ۷٫۰ نوقا با رابط کاربری EMUI 5.0 مخصوص هواوی عرضه شده است.هواوی در زمینه رابط های کاربری در میت ۹ بسیار تلاش کرده و هواوی میت ۹ را پیشرفته ترین رابط کاربری دنیا معرفی کرده اند.نسخه جدید رابط کاربری هواوی قابلیت استفاده از App Drawer را نیز فراهم کرده است.هم چنین هواوی با استفاده از EMUI 5.0 قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی با دو حساب کاربری را فراهم می کند.

میت ۹ در رنگ های خاکستری،طلایی،قهوه ای ، نقره ای و سفید و با قیمت ۹۶۶ دلار عرضه می شود.

ارسال نظر