مشخصات تبلت MediaPad T2 10.0 Pro هوآوی فاش شد

ظاهرا هوآوی قصد دارد که از تبلتی جدید با نام اختصاصی MediaPad T2 10.0 Pro رونمایی کند. برخی از مشخصات فنی این محصول ساعاتی پیش فاش شدند.

مشخصات تبلت MediaPad T2 10.0 Pro هوآوی فاش شد

هوآوی قصد دارد که در سال 2016 فعالیت‌های خود را گسترش داده و محصولاتش را وارد بازارهای ایالات متحده نیز کند. پیش بینی شده که در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 این برند چینی از یک نوت‌بوک یا تبلت هیبریدی اختصاصی با نام میت‌بوک (MateBook) رونمایی کند. اما ساعاتی پیش شاهد انتشار برخی از مشخصات فنی مربوط به تبلتی جدید از این برند بودیم که ظاهرا MediaPad T2 10.0 Pro نام دارد.

اطلاعات مربوط به این محصول از سوی آقای اوان بلاس (Evan Blass) در حساب کاربری شاخته شده @evleaks در توییتر فاش شد. بنا به ادعای آقای بلاس، هوآوی به زودی این تبلت را معرفی می‌کند. این تبلت از صفحه نمایشی 10.1 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی بهره‌مند می‌شود و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن احتمالا اندروید 5.1 اب نبات چوبی خواهد بود. تبلت MediaPad T2 10.0 Pro هوآوی احتمالا از باتری 6600 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند می‌شود و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 615 کوالکام خواهد بود. رم این تبلت 2 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن ظرفیت پیش فرض 16 گیگابایتی را ارائه می‌کند. البته گفته شده که این محصول قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را هم خواهد داشت، بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) نسبت به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه اقدام کنند.

به گزارش کلیک، تبلت MediaPad T2 10.0 Pro احتمالا از نظر قابلیت‌های اتصال شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه اصلی آن تنها از قابلیت وای‌فای پشتیبانی کرده و نسخه دوم آن علاوه بر اتصال وای‌فای از اتصال LTE نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. گفته شده که هوآوی این تبلت را به سنسور دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی تجهیز خواهد کرد. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان رونمایی و عرضه اینمحصول و همچنین قیمت آن ارائه نشده است. در این بین احتمال رونمایی از تبلت MediaPad T2 10.0 Pro در کنگره جهانی موبایل 2016 از سوی هوآوی تا حدی دور از انتظار به نظر می‌رسد. اگر قرار بود هوآوی در جریان MWC 2016 از تبلت MediaPad T2 10.0 Pro رونمایی کند بدون تردید تاکنون شایعات و اخبار بیشتری در رابطه با آن منتشر می‌شد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر