تماشا کنید: بررسی گوشی هواوی Nova 3e

رسانه کلیک - گوشی هواوی Nova 3e که در برخی کشورها با نام P20 Lite شناخته می‌شود، یک نسخه ضعیف شده از جدیدترین پرچمدار هواوی بوده که قابلیت‌هایی، تقریبا مشابه به آن را ارایه می‌دهد.

تماشا کنید: بررسی گوشی هواوی Nova 3e

این گوشی از نظر مشخصات سخت افزاری و ظاهری، با توجه به میان رده بودنش، در سطح بالایی قرار گرفته و می‌تواند انتخاب بسیاری از افراد برای خرید یک گوشی جدید باشد. در ادامه همراه کلیک باشید تا نگاهی به هواوی Nova 3e بیاندازیم.

هواوی که در ساخت و تولید گوشی‌های میان رده تبحر خاصی دارد، به تازگی مدل جدیدی را با نام هواوی Nova 3e معرفی کرده است. هواوی Nova 3e که با مدل جهانی P20 Lite هم شناخته می‌شود، در واقع به عنوان نسخه ضعیف‌تر پرچمدار جدید کمپانی هواوی محسوب شده که از ویژگی‌های فوق العاده جذاب و کاربردی برخوردار است. بدون شک گوشی هواوی نوا 3e را می‌توان برترین میان رده سال 2018 نامید؛ چرا که با بررسی فاکتورهای مختلف این تلفن هوشمند، نکته منفی و یا ضعف خاصی در توانایی‌های آن دیده نمی‌شود. از طراحی بسیار زیبا و جدیدی که به این زودی‌ها در هیچ میان رده‌ای نمی‌بینید، تا سخت افزار و نرم افزاری قدرتمند، همه دست به دست هم داده‌اند تا تصمیم گیری را برای انتخاب بهترین میان رده سال، آسان‌تر کنند.

ارسال نظر