فاش‌سازی مشخصات گوشی P9 هوآوی از سوی فروشگاه آنلاین اوپومارت

ساعاتی پیش شاهد فاش‌سازی اطلاعات و مشخصات فنی مربوط به سه گوشی هوشمند Huawei P9، Huawei P9 Lite و Huawei P9 Max از سوی سایت اوپومارت (OppoMart) بودیم. در این مقاله نگاهی به مشخصات این سه محصول می‌اندازیم.

فاش‌سازی مشخصات گوشی P9 هوآوی از سوی فروشگاه آنلاین اوپومارت

هوآوی در سال ۲۰۱۵ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و نهایتا توانست چیزی در حدود ۱۰۸ میلیون نسخه از گوشی‌های هوشمندش را به فروش برساند. این موضوع سبب شده که هوآوی به سومین کمپانی بزرگ تولید و عرضه کننده گوشی در دنیا تبدیل شود و حال خود را به عنوان رقیبی جدی برای دو شرکت اپل و سامسونگ بداند.

هوآوی هنوز پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را معرفی نکرده است. با این وجود این شرکت چینی رویدادی اختصاصی را برای روز ششم ماه آوریل در نظر گرفته و دعوت‌نامه‌های مربوط به آن را نیز منتشر کرده است. انتظار داریم که در جریان این رویداد، هوآوی رسما از پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود یعنی گوشی هوشمند Huawei P9 پرده‌برداری کند. رویداد روز ششم ماه آوریل هوآوی در لندن برگزار می‌شود، لندن دقیقا شهری است که سال گذشته هم میزبان مراسم رونمایی از گوشی هوشمند Huawei P8 بود.

به گزارش کلیک، هوآوی در کنار گوشی هوشمند P9 از دو نسخه دیگر این محصول با نام‌های P9 Max و P9 Lite نیز رونمایی خواهد کرد. ساعاتی پیش شاهد فاش‌سازی اطلاعات و مشخصات فنی این سه محصول از سوی سایت اوپومارت بودیم. سایت اوپومارت یک فروشگاه آنلاین چینی است که محبوبیت خوبی در داخلی این کشور دارد.

بنا به اطلاعات ارائه شده از سوی سایت اوپومارت، ظاهرا گوشی هوشمند Huawei P9 از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره‌مند می‌شود. رم آن ۳ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه ظرفیت پیش فرض ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. این گوشی هوشمند به سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی کرین ۹۵۰ هوآوی مجهز شده و دوربین اصلی آن احتمالا دوربین دوگانه خواهد بود. همچنین برای این دوربین چراغ فلش LED دوگانه‌ای نیز در نظر گرفته می‌شود.

سایت اوپومارت در رابطه با خصوصیات و ویژگی‌های گوشی Huawei P9 Lite نیز عنوان داشته که این محصول از صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی پیش فرض ۱۶ گیگابایتی بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ به کار گرفته شده در این نسخه از پرچمدار جدید هوآوی هم تراشه ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۵۰ کوالکام خواهد بود که یک تراشه میان رده محسوب می‌شود.

اما نهایتا هم سایت اوپومارت به مشخصات فنی نسخه ماکس گوشی Huawei P9 نیز اشاره کرده است. به گزارش این سایت، گوشی هوشمند Huawei P9 Max از صفحه نمایشی ۶٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره‌مند می‌شود. رم آن ۴ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش فرض ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. گفته شده که این گوشی به سیستم روی چیپ کرین ۹۵۵ هوآوی مجهز می‌شود و دوربین اصلی آن از ساختار دوگانه بهره‌مند می‌گردد. بدنه هر سه مدل از گوشی‌های نامبرده شده جدید هوآوی فلزی بوده و هر سه دستگاه از وجود اسکنر اثر انگشت کاربر بهره‌مند می‌شوند.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر