هوآوی امسال از گوشی هوشمندی با نمایشگر خمیده رونمایی می‌کند!

ظاهرا هوآوی در شش ماه دوم سال ۲۰۱۶ از گوشی هوشمندی رونمایی می‌کند که صفحه نمایش آن به لبه‌های خمیده مجهز خواهد بود و به نوعی شبیه به گوشی هوشمند گلکسی S6 Egde سامسونگ است.

هوآوی امسال از گوشی هوشمندی با نمایشگر خمیده رونمایی می‌کند!

سامسونگ در سال ۲۰۱۵ گوشی هوشمند گلکسی S6 Edge خود را معرفی کرد. این گوشی هوشمند از نظر ظاهری بسیار منحصر به فرد بود و اصلی‌ترین بخش متمایز ظاهر آن مربوط به نمایشگر آن می‌شد. صفحه نمایش گلکسی S6 Edge سامسونگ از دو لبه خمیده بهره می‌برد و قابلیت‌های جالب توجهی را نیز ارائه می‌کرد.

این نوآوری منحصر به فرد در گوشی گلکسی S6 Edge سامسونگ منجر شد که استقبال زیادی از آن صورت گیرد و سایر شرکت‌های تولید کننده محصولات دیجیتال و گوشی نیز سعی در طراحی محصولات این چنینی داشته باشند. همانطور که می‌دانید، برندهای چینی همواره از این نظر شرکت‌های پیشتازی بوده و سریعا نوآوری‌های کمپانی‌های دیگر را در محصولاتشان به کار می‌برند. کمپانی ویوو (Vivo) یک نمونه از این شرکت‌ها بوده که چندی پیش از گوشی هوشمند Vivo Xplay 5 خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی با دو لبه خمیده بهره‌مند است و در واقع در طراحی نمایشگر آن از نوآوری سامسونگ کپی برداری شده است. حال به نظر می‌رسد که شرکت چینی دیگری نیز در پی طراحی و عرضه محصولی با نمایشگر این چنینی است!

به گزارش کلیک، ظاهرا هوآوی در تلاش است تا یک گوشی هوشمند جدید و مجهز به نمایشگری خمیده را طراحی و روانه بازار کند. بنا به گزارشات به دست آمده، احتمالا هوآوی طی شش ماه دوم سال ۲۰۱۶ به طور رسمی از این محصول رونمایی می‌کند. هنوز مشخص نیست که این گوشی کدام محصول از سری محصولات برند هوآوی خواهد بود! شاید هوآوی با رونمایی از این گوشی خانواده یا سری جدیدی از محصولاتش را معرفی کند، اما بسیاری از افراد عقیده دارند که این امر صورت نگرفته و هوآوی نسخه دوم گوشی میت اس (Mate S) خود را به نمایشگری با دو لبه خمیده مجهز می‌کند.

بنابراین این احتمال وجود دارد که فبلت Mate S2 هوآوی از نمایشگری با دو لبه خمیده بهره‌مند شود. با توجه به اینکه گوشی Mate S سال گذشته در جریان رویداد IFA معرفی شده بود، انتظار داریم که نسخه جایگزین آن یعنی گوشی هوشمند Mate S2 نیز در جریان همین رویداد معرفی شود. از اینرو گفته شده که گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر خمیده هوآوی طی شش ماه دوم سال ۲۰۱۶ معرفی می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع منتشر نشده و باید اشاره داشته باشیم که صحت اطلاعات فوق هم به طور رسمی از سوی خود برند هوآوی به تایید نرسیده‌اند. اما در هر صورت احتمال معرفی و عرضه محصولی این چنینی و بهره‌مند از نمایشگر با دو لبه خمیده از سوی هوآوی و سایر برندهای فعال در صنعت موبایل چندان هم دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر