پتنت ساعت هوشمند هواوی با حاشیه های چند لمسی به ثبت رسید

رسانه کلیک - شرکت هواوی حق الاختراع ساعت هوشمند با حاشیه های حساس به لمس را به ثبت رساند. این ساعت هوشمند به چرخش دست، لمس و بسیاری از حرکات انگشت حساس است و تحولی عظیم در حوزه ساعت‌های هوشمند ایجاد می‌کند.

پتنت ساعت هوشمند هواوی با حاشیه های چند لمسی به ثبت رسید

ساعت‌های هوشمند معمولا به چهار روش چرخاندن قاب، چرخش تاج ساعت، دکمه‌های فیزیکی و لمس کنترل می‌شوند، اما هواوی پتنت ساعت هوشمند با حاشیه های حساس به لمس را ثبت کرده که در صورت تولید انقلاب بزرگی در عرصه ساعت‌های هوشمند ایجاد می‌کند. در واقع این پتنت یک روش جدید برای کنترل ساعت هوشمند است تا کاربر با لمس ساعت هوشمند بتواند به آن فرمان دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده درباره این پتنت، قاب ساعت هوشمند حساس به لمس 8 بخش دارد که هر کدام با سنسوری مجزا فرمان‌های مربوط به ساعت هوشمند را صادر می‌کنند.

ساعت هوشمند با حاشیه های حساس به لمس

همچنین این پتنت جالب به کاربر ساعت هوشمند اجازه می‌دهد تا با سوایپ، لمس، چرخش یا فشار روی صفحه‌نمایش بتواند دستورات مختلفی را منتقل کند و دیگر نیازی به دکمه‌های مختلف در طراحی ساعت نباشد. به‌ عنوان‌ مثال سوایپ کردن از بالا به راست در جهت عقربه‌های ساعت، در جهت خلاف عقربه‌های ساعت و یا سوایپ کردن از بالا به پایین هر کدام حاوی دستورات متفاوت هستند.

این روش می‌تواند سرعت کار با ساعت‌های هوشمند را بیشتر کند و کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به دیدن ساعت بسیاری از درخواست ها را ارسال کنند؛ به‌عنوان مثال رد تماس دهند، آلارم ساعت را به حالت اسنوز در آورند یا به‌ عنوان کنترلر بازی از ساعت هوشمندشان استفاده کنند.

ساعت هوشمند با حاشیه های حساس به لمس

احتمالا هواوی از تکنولوژی ساعت هوشمند حساس به لمس در هواوی واچ 3 که از معرفی نسل قبلی آن کم تر از یک سال می‌گذارد، استفاده کند. با این حال نمی‌توان به قطع یقین گفت که ساعت‌های هوشمند بعدی هواوی از این فناوری بهره‌مند هستند یا این تنها یک حق الاختراع بدون استفاده است.

ارسال نظر