تبلت جدید و رده پایین هوآوی نقش یک پاوربانک را نیز ایفاء می‌کند

هوآوی به تازگی از تبلت رده پایین و جدیدش با نام اختصاصی MediaPad T1 7.0 Plus رونمایی کرده که علاوه بر یک تبلت می‌تواند نقش یک پاوربانک را نیز ایفاء کند.

تبلت جدید و رده پایین هوآوی نقش یک پاوربانک را نیز ایفاء می‌کند

هوآوی سومین کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی در دنیا محسوب می‌شود. این شرکت چینی در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۱۰۸ میلیون نسخه از محصولات هوشمند و دیجیتال خود را به فروش رساند و قصد دارد که در سال ۲۰۱۶ این آمار را بهبود بخشد. چندی پیش هوآوی به طور رسی پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند هوآوی P9 را معرفی کرد و ظاهرا در روز بیست و هشتم ماه آوریل گوشی هوشمند آنر ۵C این شرکت نیز رونمایی می‌شود. اما هوآوی تنها در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت ندارد و سری تبلت‌های مدیاپد این شرکت نیز از محصولات شناخته شده و با کیفیت موجود در بازار به شمار می‌روند.

به گزارش کلیک، هوآوی ساعاتی پیش به طور سمی از تبلت رده پایین MediaPad T1 7.0 Plus خود رونمایی کرد. این تبلت در واقع جایگزین و جانشین تبلت MediaPad T1 7.0 هوآوی به شمار می‌رود که طی ماه مارس سال گذشته شاهد معرفی رسمی آن بودیم. این تبلت به طور رسمی در کشور فیلیپین رونمایی شده و مشخص نیست که آیا هوآوی برای عرضه آن در سایر بازارهای جهانی برنامه ریزی دارد یا خیر! تبلت MediaPad T1 7.0 Plus از صفحه نمایشی ۷ اینچی و نوع IPS LCD و با وضوح تصویر ۶۰۰ در ۱۰۲۴ پیکسل بهره می‌برد. رم آن ۲ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه ظرفیت پیش فرض ۱۶ گیگابایتی را ارائه می‌کند. همچنین این تبلت قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز دارد بدین سبب کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهند.

سیستم روی چیپی (SoC) که شرکت هوآوی در این تبلت از آن استفاده کرده، تراشه SC7731G کمپانی Spreadtrum با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز است. این تراشه همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-400MP بهره می‌برد. باتری آن ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و پورت اتصال شارژر آن برگشت‌پذیر است. این موضوع بدان معناست که این تبلت می‌تواند در شرایط مورد نیاز مانند یک پاوربانک نیز عمل کند. دوربین اصلی و سلفی تبلت MediaPad T1 7.0 Plus هوآوی به ترتیب از سنسورهایی ۵ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول اندروید ۴٫۴ کیت‌کت است. ضمنا این محصول قابلیت اتصال سیم کارت را ارائه کرده و از اتصال ۳G پشتیبانی به عمل می‌آورد.

۱

ابعاد کلی بدنه تبلت MediaPad T1 7.0 Plus هوآوی ۸٫۵ در ۱۰۷ در ۱۹۱٫۸ میلیمتر بوده و وزن آن ۲۷۸ گرم است. هم اکنون این محصول با قیمت ۱۴۰ دلار در کشور فیلیپین به فروش می‌رسد. همانطور که اشاره کردیم هنوز مشخص نیست که آیا هوآوی این تبلت را در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد کرد یا خیر!

منبع: androidheadlines

ارسال نظر