تلاش هایپرلوپ برای انتقال مسافرین با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر بر ساعت

هایپرلوپ با ساخت و ساز سایت آزمایشی در شمال لاس وگاس، به تلاش خود برای ایجاد سیستم حمل و نقل مسافران با سرعت ۷۵۰ مایل در ساعت(۱۲۰۰ کیلومتر بر ساعت) ادامه می دهد.

تلاش هایپرلوپ برای انتقال مسافرین با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر بر ساعت

به گزارش کلیک، این مفهوم که از طرح آن مدت زیادی نمی گذرد، از یک طرح روی کاغذ به سرعت در حال تبدیل به واقعیت است.

علاوه بر محوطه آزمایشی، هایپرلوپ در حال ساخت یک سایت برای تولید اجزای هایپرلوپ است که به آن مرکز Metalworks می گویند. کار بر روی محوطه آزمایشی در ژانویه آغاز شده و ارزش کار کل آن ۱٫۹ میلیون دلار تخمین زده می شود. هایپرلوپ در نظر دارد یک مسیر آزمون سرعت بالای ۱۴۰۰ متر بسازد که یک سیستم الکترونیکی است که از مسیر حمایت کرده و حدود ۱ میلیون دلار ارزش دارد.

مرکز Metalworks در شمال سال وگاس ساخته خواهد شد. این شرکت برای دو فاز اجازه گرفته است که ساختمان ۴۵۱،۰۰۰ فوت مربعی بسازد. فاز اول با افزودن دیوار، بخش های مختلفی را ایجاد و فضایی با مساحت ۱۰۷،۰۰۰ فوت مربع ایجاد می کند که برای مدیریت و ساخت اجزای هایپرلوپ استفاده می شود. یک ژنراتور ۲۳۰ کیلو واتی می تواند ۴۸۰ ولت برق فراهم کند و نصب واتر جت در این مرحله تکمیل خواهد شد.

فاز دو در بخش ۱۰۷،۰۰۰ فوت مربعی انبار ساخته خواهد شد و یک در عظیم کشویی برای تشخیص خودرو ها ساخته خواهد شد. هایپرلوپ یک در بزرگ دو طرفه نیز خواهد ساخت.

کاری به این بزرگی نیازمند حمایت پیمانکاران برای تکمیل پروژه است. تعهد سرمایه نیز بخشی از این پازل است که نشان می دهد شرکت متعهد به ساخت یک مفهوم و تبدیل آن به واقعیت است.

ارسال نظر