بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات 2.5 برابر می‌ شود

رسانه کلیک - مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بر توسعه شبکه ارتباطی کشور از نظر کمیت و کیفیت تاکید کرد و گفت: بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات تا پایان برنامه ششم توسعه 2.5 برابر می شود.

بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات 2.5 برابر می‌ شود

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت دارای شبکه‌ ای است که هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات محسوب می‌ شود، عنوان کرد: باید تلاش کنیم شبکه‌ ای که در اختیار ماست به نحوی از نظر کیفیت و کمیت توسعه یابد که با کاهش سهم هزینه های اپراتورهای ICT، استفاده از خدمات را برای مشتریان اقتصادی کند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه این بخش زیر بنای توسعه سایر بخش هاست، اظهار داشت: هرچه به سمت الکترونیکی شدن ابعاد مختلف خدمات پیش می رویم، کار ما برای تامین زیرساخت شبکه ارتباطی حساس تر می شود.

عباسی شاهکوه ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه، بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور هر سال باید حدود ۲۰ درصد بزرگتر و نهایت ۲.۵ برابر شود و ما مکلفیم بر اساس این اسناد، خود را با نیاز مشتریان تطبیق دهیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه ۸۰ درصد خانوارها باید حداقل سرعت ۲۰ مگابیت بر ثانیه دسترسی داشته باشند، یادآور شد: این هدفگذاری برای تحقق ارائه خدمات مطلوب الکترونیکی به مردم در تمامی حوزه ها به ویژه در بخش سلامت، آموزش، دولت الکترونیک، بانکداری و غیره است.

ارسال نظر