درآمدزایی و مدیریت شبکه های اجتماعی/ تولگرام استارتاپ نوپایی که زود کاربردی شد

استارتاپ تولگرام ایده ای برای درآمدزایی و مدیریت حرفه ای شبکه های اجتماعی است که علیرغم نوپا بودن، هم اکنون کاربران زیادی بی آنکه آن را بشناسند امکانات آن را در کانال های پرمخاطب تلگرامی دیده اند و تجربه کرده اند.

درآمدزایی و مدیریت شبکه های اجتماعی/ تولگرام استارتاپ نوپایی که زود کاربردی شد

به گزارش کلیک ، در حالی که کاربردهای پیام رسان تلگرام هر روز بین کاربران ایرانی بیشتر می شود، توسعه دهندگان و برنامه نویسان نیز به طراحی ابزارهای مرتبط با این شبکه توجه ویژه دارند .

در سالن ۱۸ نمایشگاه الکامپ امسال و در جمع استارتاپ ها و ایده های نوآورانه، ابزار جدیدی در ارتباط با تلگرام به نام تولگرام عرضه شده است .

استارتاپی که علیرغم نوپا بودن شاید هم اکنون نیز کاربران زیادی بی آنکه آن را بشناسند امکانات آن را دیده اند و تجربه کرده اند .

بسیاری از کانال های تلگرامی پرمخاطب شامل فروشگاه ها و سایت های خبری هر روز در پست هایشان از امکانات این استارتاپ استفاده می کنند .

رضا فرشاد موسس این استارتاپ می گوید: تولگرام ابزاری برای مدیریت شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی است که روش هایی برای درآمدزایی و مدیریت حرفه ای شبکه های اجتماعی ارایه می دهد .

به گفته وی، با توجه به شرایط فعلی در حال حاضر خدمات این استارتاپ روی کانال های تلگرام ارایه می شود اما قابلیت ارایه خدمات در سایر شبکه های احتماعی را نیز دارد .

او درباره مدیریت شبکه های اجتماعی با تولگرام، توضیح می دهد: با تولگرام امکان پررنگ کردن (بولد) و ایتالیک کردن پست‌ها، زمان بندی پست برای ارسال خودکار در آینده، الصاق متن طولاتی به عکس و تصویر وجود دارد و امکانات دیگری نیز از جمله مدیریت متمرکز کانال ها، ویرایش پست های آرشیوی، ارسال نامحدود و رایگان پست به مدیران کانال ها ارائه می دهد .

فرشاد درباره روش درآمدزایی با تولگرام، توضیح می دهد: روشی که تولگرام برای درآمدزایی از کانال های تلگرامی در اختیار مدیران قرار می دهد بر شیوه تبلیغات کلیکی به جای تبلیغات بازدید پایه استوار است. به این صورت که به جای اینکه مدیر کانال به دنبال تبلیغ دهنده بگردد، تولگرام فهرستی از تبلیغات به مدیر ارایه می کند که مدیر تبلیغ های مرتبط با موضوع کانال خود را از فهرست موجود انتخاب و در کانال خود منتشر می کند و پس از هر کلیک توسط کاربران درآمد به کیف پول مدیر واریز می شود .

فرشاد اضافه می کند: امکانات تولگرام مدیریت کانال ها را از حضور شبانه روزی و دردسرهای یافتن تبلیغ دهنده بی نیاز می کند .

ارسال نظر