افزایش 17 میلیون دلاری سرمایه در تشکیلات گوگل گلس

آگ مدیکس، شرکتی است که از گوگل گلس آلفابت برای تهیه خدمات بایگانی به پزشکان و دیگر کارکنان حیطه درمانی استفاده می کند.

افزایش 17 میلیون دلاری سرمایه در تشکیلات گوگل گلس

به گزارش کلیک، این شرکت در روز دوشنبه اعلام کرد 17 میلیون دلار سرمایه دارد که به واسطه سرمایه گذاری گروه ردمایل (Redmile Group) ایجاد شده است.
کارمندان آگ مدیکس از طریق گوگل گلس تجویز پزشکان را رونویسی و سند درمانی الکترونیکی بیمار را بروز رسانی می کنند.
همچنین شرکت موجود در سانفرانسیسکو، که تاکنون 40 میلیون دلار افزایش سرمایه داشته، اعلام کرد از 5 شبکه درمانی آمریکا، شامل ساتر هلس و دیگنیتی هلس، سرمایه گذار داشته که روی هم رفته دارای بیش از 100 هزار کارمند هستند.
آگ مدیکس، با 400 کارمند، تقریبا در تمام 50 ایالت آمریکا به پزشکان خدمات رسانی می کند. این شرکت گفته که افزایش سرمایه در ساخت خدمات برای ارائه سیستم های درمانی و کلینیک های خصوصی، بیشتر به کار خواهد آمد.
آگ مدیکس یکی از 10 شریکی است که توسط آلفابت برای ارائه خدمات تشکیلات از طریق گوگل گلس مدیریت می شود.
مدتی است همه در انتظار نسل بعدی گوگل گلس قابل پوشش توسط شرکت مانتن ویو (Mountain View) هستند.
ماه قبل یک فروشنده "قابل اطمینان"، در eBay چیزی را به فروش گذاشته بود که ادعا می کرد هدست 2.0 گوگل گلس است و به نام نسخه نهایی گوگل گلس منتشر خواهد شد. این نمونه گذاشته شده بر روی فروشگاه eBay نشان دهنده تغییرات در طراحی مدل پیش روی عینک های واقعیت مجازی گوگل است (البته اگر این محصول درست باشد).
به نظر می رسد عینک جدید دارای مفصل تاشو و یک نور LED رو به جلو است. مفصل تاشو در راستای گزارشات سال قبل است که مدعی بود گوگل در حال کار کردن بر روی نسل دوم هدست های واقعیت مجازی اش است.
طبق گزارشات اخیر گوگل درحال حاضر بر روی نسل سوم دستگاه های خود کار می کند. جالب است که یکی از آن ها اصلا صفحه ندارد. این یک مدل صدا محور است که برای مکان های ورزشی طراحی شده است. انتظار می رود گوگل از گوگل گلس 2.0 در کنفرانس توسعه پیش رو در رونمایی کند.

منبع: ndtv

ارسال نظر