قابلیت جالب ویندوز ۱۰ در شناسایی هک

Hacked یک نرم افزار جدید برای ویندوز ۱۰ و موبایل است که به شما اجازه می دهد تا بررسی کنید که آیا حساب های آنلاین شما دستخوش یک نفوذ اطلاعاتی شده اند یا خیر.

قابلیت جالب ویندوز ۱۰ در شناسایی هک

به گزارش کلیک، این نرم افزار از سایت have i been pwned (آیا من در خطر هستم؟) استفاده می کند، که یک رابط برنامه کاربردی (API) برای بازیابی اطلاعات بر روی نفوذ هایی است که آدرس ایمیل شما به آنها لینک شده است.
وقتی شما برای اولین این نرم افزار را باز می کنید، این نرم افزار در هنگام ورود به ایمیل درباره نحوه استفاده از آدرس ایمیل شما به شما اطلاع می دهد و بیان می کند که این آدرس فقط به سرویس have i been pwned ارسال شده است. وقتی حساب شما اضافه شود، به شما یک لیست از تمام نفوذ ها و شکاف های شناخته شده ای که آدرس ایمیل شما دستخوش آنها شده است نشان داده می شود.

یک ویژگی سودمند 'Hacked' این است که شما می توانید کنترل در پس زمینه را فعال کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به طور خودکار شکاف های جدید را هر ۱۲ ساعت یک بار چک کنید و آن شما را از دچار شدن به نفوذها آگاه می کند. این بدین معناست که دیگر شما نیازی ندارید تا هنگام ارائه گزارش جدیدی از افشای اطلاعات، به طور دستی دچار شدن به آن را چک کنید، زیرا در دستگاه ویندوز ۱۰ خود به طور خودکار از آن آگاه خواهید شد.

این صرفاً عرضه اولیه این نرم افزار است. آپدیت های بیشتری از استودیوی توسعه این نرم افزار، Lancelot Software، انتظار می رود. شما بعد از استفاده از آن متوجه برخی مشکلات رابط کاربری آن خواهید شد، مانند این که صندوق ورودی آدرس ایمیل یک متن سفید را نمایش می دهد که به این معناست که شما نمی توانید آدرس ایمیل وارد شده را ببینید، علاوه بر این که صفحه پیمایش کمی غیر عادی به نظر می رسد. شما همچنین ممکن است گهگاه چند اخطار خطا دریافت کنید، مانند خطای دوره ای" در هنگام جستجوی شکاف ها اشتباهی رخ داده است"، اگرچه به نظر می رسد این خطاها هیچ تاثیری بر کاربرد نرم افزار نداشته باشند.

تعداد رو به افزایش افشای اطلاعات از سرویس های آنلاین مشهور یک نگرانی فزاینده است. اما با این وجود، این نرم افزار نسبت به آگاهی از امنیت اطلاعات شما کمک فراوانی می کند. شکاف ها و نفوذ های اخیر ۴۲۷ میلیون کلمه عبور در شبکه اجتماعی MySpace را شامل شده است، به علاوه این که اطلاعات ۱۰۰ هزار کاربر بر روی یک انجمن اینترنتی را هدف قرار داده است. شما اکنون می توانید این نرم افزار را برای ویندوز ۱۰ و موبایل از Windows Store دریافت کنید.

ارسال نظر