نخستین دوره لیگ اینترنت اشیا (IoT) برگزار می‌شود

رسانه کلیک - برای نخستین بار لیگ اینترنت اشیا (IoT) در ایران و با حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود. 

نخستین دوره لیگ اینترنت اشیا (IoT) برگزار می‌شود

به گزارش کلیک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ مرکز نوآوری اینترنت اشیا ایران (آیوتیک) پلتفرم تخصصی شتاب‌ دهی استارتاپ های فعال در زمینه IoT با همکاری ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و پس از برگزاری لیگ در مناطق مختلف کشور، در آخرین مرحله و در تاریخ ۱۴ بهمن‌ ماه سال جاری پیش رویداد منطقه شمال و مرکز کشور را برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تیم‌ های برگزیده مناطق مختلف کشور، در روز ۲۵ بهمن‌ ماه سال جاری، در فینال لیگ با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت ۳ استارتاپ برتر حوزه اینترنت اشیا کشور از سوی داوران صاحب‌ نام و سرمایه‌گذاران مطرح در حوزه IoT کشور انتخاب خواهند شد.

بر اساس این گزارش، فینال لیگ همزمان با سومین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران، بوستان گفتگو برگزار می‌شود و حضور در برنامه فینال برای همه علاقه‌ مندان آزاد است.

ارسال نظر