مشکل کیفیت اینترنت خبرگزاری ها رفع می شود؛ مشارکت وزارت ارشاد و ارتباطات

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات گفت: خبرگزاری‌ ها و خبرنگاران می‌ توانند اطلاعاتشان را از طریق وزارت ارشاد برای حل مشکلات کیفیت اینترنت به وزارت ارتباطات ارسال کنند.

مشکل کیفیت اینترنت خبرگزاری ها رفع می شود؛ مشارکت وزارت ارشاد و ارتباطات

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در زمینه کیفیت ارائه خدمات اینترنتی و شکایات مردمی در این حوزه، عنوان کرد: برای خبرگزاری‌ ها و خبرنگاران تسهیلاتی از سوی وزارت ارشاد فراهم آمده است و این افراد می‌ توانند اطلاعاتشان را از طریق وزارت ارشاد برای حل مشکلات کیفیت اینترنت به وزارت ارتباطات ارسال کنند.

وی با بیان اینکه کیفیت سرویس، بخشی از حق الناس است و بر همین اساس به طور جدی پیگیر بهبود کیفیت اینترنت هستیم تا به سرانجام مطلوب برسد، اظهار کرد: مردم هم می توانند از طریق ۱۹۵ نظرات خود را درباره مشکلات اینترنتی به ما اعلام کنند ( آذری جهرمی: افت کیفیت اینترنت حق ‌الناس است ).

وزیر ارتباطات ادامه داد: سازمان تنظیم مقررات با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت و همه اپراتورها در حال حل مشکل هستند و کسب و کارها، مجموعه های خبری، بازی های رایانه‌ ای جزو گروه هایی هستند که مشکلات آنها در دست بررسی است و بهبودهای خوبی نیز حاصل شده است. امیدواریم در طول مدت کوتاهی رضایت مشترکان فراهم شود.

جهرمی تصریح کرد: سرویس ‌های داخلی که مسیریابی آنان از داخل دچار مشکل شده بود با تشکیل کارگروهی مشکلاتشان هدایت شد و از مردم و کسب و کارهای کوچک تقاضا داریم با اعلام مشکل خود با جزئیات به ایمیلی که شرکت‌ ارتباطات زیرساخت به آدرس help@tic.ir فراهم آورده است، اطلاعات خود را برای رفع مشکل ارسال کنند.

ارسال نظر