Dex Station؛ با داک هوشمند گلکسی S8 بیشتر آشنا شوید

داک گلکسی S8،DeX Station ابزاری است که کاربر با استفاده از آن می تواند گوشی هوشمند گلکسی S8 خود را به کامپیوتر خانگی، کیبورد، ماوس و مانیتور متصل کرد، با استفاده از داک گلکسی S8 کاربر می تواند بسیاری از کارهای خود را آسان تر انجام دهد که در این مطلب به بررسی این داک می پردازیم.

Dex Station؛ با داک هوشمند گلکسی S8 بیشتر آشنا شوید

کلیک -داک گلکسی S8 کاربرد های زیادی دارد و کاربران گلکسی S8 می توانند از این داک استفاده های بسیار زیادی بکنند. با استفاده از این داک کاربران گلکسی ۸S به راحتی می توانند دستگاه خود را به کامپیوتر خانگی، ماوس و کیبورد متصل کنند بدون اینکه دردسری داشته باشند. این داک قیمتی برابر با ۱۵۰ دلار دارد که برای کاربری که یک گلکسی S8 خریداری کرده است این قیمت تقریباً قیمت مناسبی است.

بحث و جدل های زیادی بر سر قیمت این داک وجود دارد، بسیاری از افراد بر این باور هستند که با پول این داک و گوشی هوشمند گلکسی S8 به راحتی می توان یک لپ تاپ بسیار خوب و با کیفیت خرید. البته در مقابل این گروه، دسته ای قرار دارند که به کیفیت بسیار خوب داک گلکسی S8 معتقد هستند و بر این باور هستند که این گوشی هوشمند و این داک یک زوج بسیار خوب است که بسیاری از نیازهای کاربران را برآورده می سازد. در این مطلب به بررسی ویژگی های خوب و جزئیات این داک می پردازیم تا با استفاده از جزئیات تصمیم نهایی را بگیریم:

آسان و هوشمند

نقد و بررسی داک گلکسی S8،DeX Station

شما با استفاده از این داک به راحتی می توانید تصاویر خود را به صفحه نمایش بزرگ لپ تاپ خود منتقل کنید و از طریق لپ تاپ به راحتی تصاویر مورد نظر را در ابعاد بزرگ مشاهده کنید، قابل توجه است که این داک برای گلکسی S8 ساخته شده است و هنوز سیستم های iOS قادر به استفاده از این داک شارژر نیستند.

هنگامی که کاربر در حین استفاده از گلکسی S8 خود بخواهد آن را به داک متصل کند هیچ کدام از برنامه های آن بسته نمی شود و کاربر بعد از جدا کردن داک می تواند کار های خود را از سر بگیرد و هیچ برنامه ای بسته نمی شود ولی بهتر است که برنامه ها قبل از قرار دادن گوشی هوشمند بر روی داک بسته شوند. هنگامی که گوشی هوشمند به داک متصل است حتی کاربر می تواند پیامی بنویسد و ارسال کند و محدودیتی برای کار کاربر وجود ندارد.

اگر هنگام اتصال گوشی هوشمند به داک برنامه هایی باز باشد در نوار وظیفه لپ تاپ شما می توانید این برنامه ها را مشاهده کنید و هیچ محدودیتی برای مدیریت این برنامه ها وجود ندارد.

البته در این میان ممکن است در اتصال میان داک و لپ تاپ مسائلی نیز پیش بیاید. ممکن است برخی از برنامه در هنگام اتصال به لپ تاپ تغییر شکل دهند و نتوانند به خوبی با صفحه نمایش لپ تاپ هماهنگ شوند. در کل داک گلکسی S8 در این زمینه می تواند کمک بسیار خوبی به کاربران بکند و اتصال هرچه سریع تری میان گوشی هوشمند و لپ تاپ و کامپیوتر خانگی برقرار کند.

استفاده از ویندوز

نقد و بررسی داک گلکسی S8،DeX Station

با استفاده از فضای کاری آمازون بر روی ویندوز می توان از ویندوز استفاده کرد. اپلیکیشن آمازون اجازه می دهد تا کاربر فضای کاری ویندوز را در تمام صفحه بزرگ کند. آمازون تنها رابط میان گوشی های هوشمند و ویندوز نیست، گزینه های زیادی وجود دارد که از اندروید پشتیبانی می کند و با استفاده از داک سامسونگ نیز می توان به راحتی این کار را انجام داد.

نقد و بررسی داک گلکسی S8،DeX Station

این ابزار می تواند یک گزینه بسیار خوب برای دانش جویان و دانش آموزان باشد، شما تصور کنید که در یک خوابگاه دانشجویی و یا هر جایی بسیار کوچک هستید و مجبور هستید کارهای کنفرانس خود را انجام دهید ولی فضای استفاده از لپ تاپ را ندارید، شما با استفاده از داک سامسونگ به راحتی می توانید یک ماوس و یک کیبورد را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و به راحتی در کمترین زمان و با اشغال کردن کمترین فضا کار خود را به راحتی انجام دهید. شما با استفاده از این اتصال به راحتی می توانید ایمیل های خود را چک کنید پیام های خود را بفرستید و بسیاری از کار های خود را در فضای کوچک تر انجام دهید. این ابزار برای بسیاری از دانشجویان بدون شک بسیار پرکاربرد خواهد بود و حتی برای بیزینس من هایی که مدت طولانی در سفر هستند این داک بسیار پرکاربرد خواهد بود.

شما با استفاده از گلکسی S8 و داک مخصوص آن می توانید نیاز خود به بسیاری از ابزارآلات و گجت های سنگین را کم کنید و به راحتی همه وسایل هوشمند خود را در دو وسیله جا دهید و همه جا با خود جا به جا کنید.

بدون ویروس

ویروس ها و بد افزار ها در هر زمینه ای تهدیدی برای تکنولوژی به حساب می آیند یکی از ویژگی های خوب داک سامسونگ مصون بودن از هر گونه ویروس است، پس یکی دیگر از ویژگی های خوب این داک همین موضوع است که موضوعی بسیار مهم است.

اعتبار

داک سامسونگ یک گجت هوشمند خوب است که به کاربران گلکسی S8 به شدت پیشنهاد می شود. داک سامسونگ، هوشمند، ساده و سبک است و کاربردهای فراوانی نیز دارد، این داک یک ارتباط دهنده بسیار خوب است.

نقد و بررسی داک گلکسی S8،DeX Station

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که کاربرد این داک ممکن است برای هر فردی مفید نباشد و هر فردی در حین خرید باید به نیاز های خود توجه داشته باشد.

ارسال نظر