گوشی خمیده اپل در سال ۲۰۱۷ به بازار می آید

اپل در سال آینده میلادی سه مدل آیفون جدید روانه بازار خواهد که یکی از آن ها مانند دستگاه های سامسونگ به صفحه نمایش خمیده مجهز است.

گوشی خمیده اپل در سال ۲۰۱۷ به بازار می آید

به گزارش کلیک، این خبر را سایت Nikkei Asian Review به نقل از منبعی با نام مستعار familiar with Apple's plans منتشر کرده است. این فرد ناشناس مدعی است که اپل سه گوشی آیفون جدید با صفحه نمایش های ۴٫۷ اینچی، ۵٫۵ اینچی و یک مدل حرفه ای با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ یا بزرگتر که از هر دو طرف خمیده است، تولید خواهد کرد.

این توصیف بسیار مبهم است و ممکن است ما در سال آینده شاهد یک آیفون با لبه های خمیده تری نسبت به Galaxy S7 Edge یا خمیدگی کمتری نسبت به Galaxy Note 7 مواجه باشیم. همچنین سایت Nikkei نقل قولی را از تحلیلگران منتشر کرده که مدعی هستند ساخت صفحه نمایش های جدید این گوشی ها بر عهده سامسونگ خواهد بود. همچنین به گفته این سایت، صفحه نمایش مدل حرفه ای آیفون آینده، از نوع OLED خواهد بود که قبلا نیز در شایعات این مورد مشاهده شده بود. قبلا منابع دیگری نیز از ساخت صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی OLED برای آیفون سال ۲۰۱۷ خبر داده بودند.

به نوشته Nikkei، اپل قبلا قصد داشته یک مدل آیفون حرفه ای با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی در سال جاری عرضه کند، ولی بعدا عرضه این دستگاه لغو شده و به جای آن یک آیفون ۵٫۵ اینچی معمولی به نام iPhone 7 Plus و یک آیفون ۴٫۷ اینچی به نام iPhone 7 عرضه می شود. لازم به ذکر است که این سایت در مورد سرنوشت گوشی ۴ اینچی iPhone SE در سال ۲۰۱۷ اشاره ای نکرده است.

اپل در اوایل ماه سپتامبر (شهریور) آینده از آیفون های جدید رونمایی می کند. طبق شایعات، یکی از این دستگاه ها با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ و با دوربین دوگانه و دستگاه دیگر با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ و به صورت تک لنز عرضه خواهد شد. این آیفون های جدید نسبت به سری قبلی تفاوت خاصی را در طراحی خود تجربه نخواهند کرد و فقط خطوط آنتن کمی محو تر شده و جک هدفون حذف شده است. همچنین گفته می شود که آیفون جدید به دکمه هوم حساس به فشار مجهز است.

ارسال نظر